آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

ARSHIDA

آرشیدا در حال پشتک وارو زدن

1392/3/27 2:00
نویسنده : مامان سودی
897 بازدید
اشتراک گذاری

سهلام مامانیبای بای

امروز میخوام خاطره 3 بار غلت زدنتو ببینی که رفته بودیم خونه

 باباجون که مثل همیشه بخاطرعلاقتون گذاشته بودیمت جلو

تلفیزیون که یهو دیدیم آرشیدا سر جاش نیست ببینید کجاست؟

 

مژهمتانتو حال کن

عکس اول

از خود راضیبهله در عرض چند ثانیه و منتعجبو تو

دوم

خندهو این هم چشممونو دور دیدی و برووووووو

در رو

ابروای وای مدرک جرم داره میگیره مامان

نیشخندنیشخندسلام علیکم

ماچماچماچچی بگم؟؟؟

 فقط میگم عاااااااااااااشق این طرز نگاه کردنتم مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

درسا کوچولو و مامان
27 خرداد 92 11:07
مبارکه


میسی
مامان سونیا
28 خرداد 92 18:24
مبارکه خانم کوچولوی ناناز انشاالله مامانی عروسیت رو ببینه و ذوق بکنه


خاله چرا با احساسات مامانی بازی میکنی
دلم داره غش میره
شهرزاد
29 خرداد 92 2:22
ای با با بذار بچم کارشو بکنه چرا هی ازش مدرک جرم تهیه می کنی! برو خاله برو غلت بزن برو تو اون بوفه همشو بریزون!


نگو تو رو خدا جون مامان جونش به این بوفهه بسته است
روز اول اعلام کرده همه خونه دست نوه هام طرف این کسی نره تمام یادگاریهاش اونجاست
مامان آروین
29 خرداد 92 14:59
سلام عزیزم ممنون از اینکه به ما سر زدید
دوست گلم من همه کامنتها رو تایید میکنم و اگه سوالی داشتن جوابشونو میدم امروز کامنتها رو چک کردم شما چند بار کامنت گذاشتید تاییدش کردم و جواب هم دادم
تا حالا نشده کامنت کسی رو جواب ندم و تاییدش نکنم(البته به جز کامنتهایی که برخی افراد مزاحم میزارن)
خدا فرشته کوچولوتون حفظ کنه



سهلاااااااااااام ببین امروز چه روز خوبیه واسم که کسایی که خیلی دویشون دارم اومدم بهمون سر زدن
مرسی آره ولی من احتمالا ندیدم آخه تو وبلاگمون نیومده بودید گفتم شاید اونا رو هم نخوندی
در هر صورت خوشحال شدم
مامان آناهل
29 خرداد 92 22:11
چیکار کنم عادت کردم همه پستهاش پر از عکس باشه.


ooooooooooooooooookkkkkkkkk
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
30 خرداد 92 10:47
به بـــــــــــــه رسیدنتون بخیر مشهدی خانووومایشالا زیارتهای بزرگ بری گل خاله
مبارک باشه غلط زدنت
و خدا صبرت بده مامانی که دردسرا شروع شد
اگه بدونی یلدا رو چه جاهایی پیدا میکنم باورت نمیشه


مرسی عزیزم آره سفرهای بزرگ خارجکی
نمیدونم والا این آرشیدایی که ما دیدیم فکر کنم خیلی زحمت تکون خوردن به خودش نده
شهرزاد
30 خرداد 92 14:53
پس دست رو چیز حساسی گذاشتم برو آرشیدا برو تو بوفه برو ببینم چیکار می کنی


نه ه ه ه ه ه ه
این کارو با من نکن
مهین. مامان مهیار
2 تیر 92 20:33
ای جان...عزیزم


میسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد