آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

ARSHIDA

اولین حرکت روی شکم آرشیدا به جلو

1392/4/9 18:42
نویسنده : مامان سودی
552 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم شما در تاریخ ٦/٤/٩٢

یعنی در 5 ماه و 23 روزگی روی شکم به جلوحرکت کردی

 

من و مامان بزرگی{مامان خودم} داشتیم باهم گپ میزدیم که

 شما هم کنار من خوابیده بودی و شیر میخوردی که مثل همیشه

 بازیگوشیت گل کرد و غلت زدی و بعد یدفعه یه شیرجه زدی به

جلو و سریع دوباره جست و که رسیدی به اسباب بازیات و جقجقه ات

تعجب من و مامانم و بگو که از خوشحالی نمیدونستیم چه کار کنیم

قلبقلب مامانمم که همش قربون صدقه میرفت در سطح تیم ملی

و منم سریع کلی فیلم گرفتم چند بار دیگه هم گذاشتمت که

متفکر مطمئن شم اتفاقی نبوده دیدیم نه بابا خودتم خوشت اومده

ودوست داری خودت به هدفت برسی و به بابایی هم خبر ندادم

 و شب که اومد واسش تو رو عمدا در اون حالت گذاشتمو

یک هدف جلوت که سریع حمله کردی که برش داری

و بابایی هم خوشحال و متعجب که باورش نمیشد

ماچواقعا این صجنه دنیایی از عشق واسه هر بابا و مامانیه

 

زبانسلام مامانی دوباره دوربین بدستی که

هیپنوتیزمو طعمه دیده شد{عروسک بدبخت دیگه جون نداره از دستت}

نیشخندو طعمه های دیگه

بامن حرف نزنمامان ضمانت قبول نیست

استرسالان میگیرمشون

از خود راضیآهان نزدیک شدم

تشویقتشویقهوراااااااااااااااااااااااااا گرفتمشون

 

 عااااااااشقتیم وروجک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بهار
9 تیر 92 23:09
ممنونم عزیزم
مامان سونیا
10 تیر 92 10:06
مبارک باشه عزیزم کی میشه برای مامانی بدو بدو کنی تا جیگرش حال بیاد عروسیت رو ببینیم عروسک ملوسک


وووووووووووووووووی نگو دلم آب شد
مامان آروين
11 تیر 92 15:51
ماشالا به دخمل باهوش و زرنگ
به سلامتى سينه خيز رفتنو شروع كردى خوشگل خانم


ممنون خاله آره دیگه دیگه استراحت بسه
مامان ماهان
12 تیر 92 0:55
سلام عزیزم.ممنون که جواب دادین ولی منطور من اون لباس اول توی سیسمونی بود.زمینه سفید که پروانه های رنگارنگ داره.ممنون میشم اگه جواب بدین.


آهان آره عزیزم اون سایزش 0 هست سوغات مامان بزرگشه از تایلند
مامان محدثه و مهدیس
12 تیر 92 11:25
آخــــــــــــــــــــی جیگرتو ماشاالله آفرین که به حرف خاله گوش کردی بزن بریم پیش به سوی خرابکاری دوستت دارم


ممنون از آموزشهاتون کاملا داره اثر میکنه
عموپرهام
15 تیر 92 0:01
الهی عموقربونت بره انشاالله به زودی راه بری بابهزادهم بازی کنی


مرسی عموی عزیزم آره واقعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد