آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ARSHIDA

بزن بریم روروئک سواری

1392/4/4 1:26
نویسنده : مامان سودی
473 بازدید
اشتراک گذاری

خوشمزهعشق مامی خوش میگذره؟

 به من که عالی با وجود تو آخه هر روز دارم با کارات کیف میکنم

امروز ماجرای روروئک سواری تو بگم که خودت اول با تعجب

نگاش کردی بعد دیگه به وجد اومده بودی نمیدونستی

چطوری بازی کنی باهاش یعنی در واقع بخوریش

خنده چون هر چی مبیبینی میخوای بخوری که 

البته هنوز نمیتونی حرکت کنی فقط در حد ایستادن و نشستن همین

ماچماچماچماچماچماچ

حالا ای جان ببین روروئک سوار شدنتو

 

اینجا هم حوصلت سر رفت و خواستیم اعتماد به نفست بره بالا

بگی من این همه راهو اومدم  آوردیمت بیرون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

درسا کوچولو و مامان
4 تیر 92 21:54
وای وای فداش بشم من که انقدر نااااااازه ...
آره مامانی یکم که دخملمون بزرگتر بشه میتونی چند تا شوید به زور جمع کنی و یه گل سر کوچولو بزنی بهش راستی تا وقتی خانومی نمیشینه استفاده از روروئک خوب نیست وقتی ام نشست در روز خیلی کم استفاده بشه بهتره برای پاهاش و کمرش خوب نیست


هههههههههههههههههی مو
نه بابا خودش خیلی زود اعتراض میکنه و صداش در میاد این هم فقط واسه دیدن عکس العملش بود
شهرزاد
5 تیر 92 1:30
حالا می گن ضرر داره ولی من قبول ندارم! من خودم آراد و از ۴ ماهگی میذاشتم توش اوایل زیاد نمی موند توش ولی کم کم عادت کرد ! تازه کلی هم دعا به جون سازنده ی این وسیله ی خوب می کردم! چون لا اقل یه نیم ساعتی می تونستم به کارام برسم!


منم نمیدونم ولی دختر خالم بچه شو میذاره اون یکی هم که گذاشته اینقدر باحال روروئک سواری میکنن که میمیری از خنده آدم کیف میکنه منم گذاشتم
مهین. مامان مهیار
5 تیر 92 13:09
ای جان عزیزم.بوسسسسسسسسسسس


میسی
مهین. مامان مهیار
5 تیر 92 13:09
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
5 تیر 92 16:17
عزییییییییزززززززززززززززززززمممممممم نیگاش کن چه ژستی گرفته
شیرین عسل خاله


آره میبینی از خودشم میاد فسقلی
مامان محمدرضا
5 تیر 92 16:29
سلام گلم چرا پس ناراحتی؟هنوز که وقت داری.یالا برو یه عکس درست حسابی انتخاب کن یا اگه نداری بنداز.و خیلی زود برای نی نی وبلاگ ایمیل کن.نی نی وبلاگ بیچاره این همه تلگراف زده به همه. پس تلگرافهات رو چک نمیکنی؟تازه بالای وبت هم تبلیغ هست . تازه ترم اینکه تو صفحه اصلی نی نی وبلاگ تبلیغ شده از یک ماه قبل.این همه تبلیغ چطور متوجه نشدی.اما نگران نباش وقت داری فقط بجنب.تا دیر نشده.
مامان محمدرضا
5 تیر 92 16:30
وای این دخمله چقده نازه خدایا. عاشق رنگ اتاقشم خیلی رنگها با هم هماهنگن.خوشم میاد.آفرین به مامان با سلیقه.


خواهش میکنم از قدیم گفتن مادر و ببین دخترو بگیر پس پسندیده شد؟؟دخترمم خوش سلیقه است ها
خاله جونی
5 تیر 92 22:09
عزیزززززززززززززززززم
فدات جیگر


قبون شما
مامان کیان کوچولو
6 تیر 92 0:07
ای جانم چقده بزرگ شدی خاله ای
چه اتاق خوشلی هم داری
رورئک سواریت مبارک نانا


آره خاله میبینی چند وقته از من خبر نداری؟؟ دیگه زود بیا
مامان محمدرضا
6 تیر 92 0:43
سلام بعله معلومه خوش سلیقه اس.اما ای کاش زودتر میدیدمت آخه پسرم مونده از بین این همه دختر کدومو بگیرم واسش؟
شوخی کردم عزیزم ناراحت نشو حتما میام میگیرمت.از شما بهتر کجا گیرم میاد با سلیقه و ناز.
راستی مامانی مرسییییی به من میخوای رای بدی. تو هم شرکت کن من واست رای بدم.هنوز تو وبلاگها تبلیغ نکردم شایدم نکنم چون بیفایدس همه خودشون شرکت کردن.بوس بوس بوس


آخه ما به محمد رضا دل بستیم نکنه نیای
آره اختمالا منم میشرکتم
ارلا
6 تیر 92 21:55
سلام
چه وب نازی داری
خوشحال میشم به من سر بزنی ونظر بدین در مورد بلاگم ممنون میشم


سلام ممنون عزیزم چشم حتما
مامانی
7 تیر 92 0:07
ما برگشتیییییییییییییییمممممم
ماشا.... به آرشیدا جون که روروئک سواری هم میکنه قربونننننننشششششششش


وووووووووووووووووی سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم نی نی کوشولو خوبه؟
مامان بهار
7 تیر 92 15:14
چه اتاق خوشملی


ممنون عسیسم
مامان محدثه و مهدیس
8 تیر 92 13:48
جیگرتـــــــــــــــــــــــــو خاله خوش بگذرون و زودتر یاد بکیر همه جای سودی رو بهم بریز و براش کار درست کن حسابــــــــــــــی تا به من تیکه نندازه باشه خاله قربونت


وااااااااااااای نگو داره میخزه بیچاره شدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد