آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ARSHIDA

گوشواره های آرشیدا

1392/3/31 1:58
نویسنده : مامان سودی
676 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی در تاریخ 29/3/92

 یعنی در 5 ماه و 14 روزگی گوش هاتو سوراخ کردیم

با بابایی داشتم مطرح میکردم که یدفعه رفت دم در مطب

استرس و من هنوز تو فکر ترس و که چکار کنم چکار نکنم بودم

که تو موقعیت انجام شده قرار گرفتم و رفتیم داخل یه

کم دو  دل بودم که خانم  جای سوراخ و مشخص کرد و

 بابایی محکم سرتو گرفت و در یک لحظه تموم شد اوهبا اینکه

خودش اشک تو چشاش جمع شده بود ولی کارشو بخوبی

 انجام داد آخه من بدون بابایی اصلا کاری در مورد شما

انجام نمیدم چون اون هر چی باشه مرد و من از اون

 بامن حرف نزنروحیه میگیرم بدون اون نه اصلا 

همون لحظه گریه شدیدی کردی که سریع گرفتم تو بغلم

 و آروم گرفتی و منم از فرصت استفاده کردم

نیشخندگوش خودمم سوراخ کردم

عینکراستی اونروز این خاطره رو با دایی میثم بودیم

مژهاینم دخمل 5 ماهه من با گوشواره

البته گوشواره اصلیت رو دایی مجتبی واسه بدنیا اومدنت 

چشمکبهت داده که بعد از 1 ماه که اینا رو در آوردی بهت میدم

 

  

اینم دیدن فلش دوربین

مژه  قبل از عمل زیبایی گوش

شب هم رفتین پارک 

 

 

بابایی وارشیدا در پارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سودی
31 خرداد 92 1:23
مبارکش باشه گوشواره ها... ما بعد از 3 سال هنوز جرات نکردیم گوشای دخملون رو سوراخ کنیم


مرسی عسیسم آخه گفتن تا نمیفهمه سوراخ کنید بعدا خودش درد میکشه فقط بخاطر خودش ما هم هر دومون نمیخواستیم حالا حالاها
درسا کوچولو و مامان
31 خرداد 92 12:00
مبارکه خاله ایمنم هنوز جرات نکردم گوشهای دخترم راسوراخ کنم مشکلم اینه که بابایی دلش نمیاد و میگه گناه داره .
نانازی خوردنی ایشالا زودی گوشت خوب میشه و گوشواره های خوشتل خوشتل میندازی


مرشی عسیسم
آره میگم ما هم بخاطر خودش آخه بعدا دیکه عقلش میرسه درد میکشه تازه الانم درد داره
درسا کوچولو و مامان
31 خرداد 92 12:38
راستی مامانی طبق تجربه ای که تو سوراخ کردن نی نی های فامیل داشتم میگم شاید به دردتون بخوره 10 روز گوشواره تو گوششون میمونه بعدشم باید گوشواره طلا بندازی یک ماه زیاد نیست؟!


نمیدونم بخدا خود دکتر گفتش
مامان محدثه و مهدیس
1 تیر 92 14:42
مبـــــــــــــــــــــــــارکه آرشیدا جونم گوش مهدیس رو من قبل عید سوراخ کردم حالا 3 ماهه که گوشواره میندازه . یک ماه زیاده بعد 10 روز طلا بنداز مدام هم چرب نگه دارش الان


سلام مرسی آره چند نفر دیگه هم گفتن ببینم چطور میشه
خاله جونی
2 تیر 92 0:21
سلام عزیزم مبارک باشه


سلام مرسی گلم
مامان فتانه
2 تیر 92 11:21
به به مبارکه ....خیلی ناز شدی عزیزم مرسی از اینکه به ما سر زدین ما شمارو لینکیدیم


میسی عسیسم ok شما هم لینک شدید
مامان فتانه
2 تیر 92 15:51
شايد بزرگترين گناهمان اين است که به انتظارش نشستيم براي ديدنش براي ظهورش بايد بايستيم راه بيفتيم... اين بار نه با پاي دل،بلکه با پاي عمل چندمين سال است که در عين بودن کنارمان نيستي؟! حتي حساب اين را هم نمي دانم...
مامان سونیا
2 تیر 92 16:00
امشب رسد از سامره بوی گل نرگس / گلها همه چشم‎اند به سوی گل نرگس
یعقوب شنیده است بـوی پیرهن امشب / مهدی زده لبخند به روی حسن امشب

میلاد امام زمان عج مبارک باد


مرسی عزیزم بر شما هم مبارک
مامان سونیا
2 تیر 92 16:06
مبارک باشه عروسک خانم مامانی زودتر از یک ماه گوشواره طلا رو بنداز براش هرچی زودتر بهتر مرتب هم براش با پنبه و الکل سفید شتشو بده


آره مثل اینکه تجربه بیشتر مامانا هم همینه باید زودتر درشون بیارم آخه خودمم حساسیت داشتم به این گوشواره ها
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
2 تیر 92 17:14
ووووووووی جیگملی مبارکت باشه خاله جونی




ممنون خاله ای خوشمل شدم؟


مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
2 تیر 92 17:15
مژده ای هم نفسان روح روان می آید هادی ما ز فراسوی زمان می آید عاشقان باده زنید از قدح و خوش باشید که ز خـُم خانه صبوئی به میان می آید هر دو دست حلقه کنید و به میانش گیرید ساقی سیم تنی کاو ز نهان می آید
مهین. مامان مهیار
2 تیر 92 20:31
مبارکش باشه. وای که چقد ناز شده دخملمون با این گوشواره ها
مامان سودی میلاد امام زمان عج تبریک میگم هم به شما هم به دخمل خوشگلمون


فدات عسیسم
بر شما و عزیز دلمم هم مبارک
شهرزاد
3 تیر 92 2:37
آخی آرشیدا کوچولو ای مامان بد چرا دخترمونو اذیت کردی ؟ چرا اشکشو در آوردی؟ آراد بدون گوشواره هم دوسش داره دیگه این کارا چیه! اصلا؛ بفرستش اینجا خودم ازش مراقبت می کنم!


وااااقعا؟؟؟ کاش زودتر میگفتی آخه گفتیم مو که نداره لااقل با گوشهای خوشکل شاید دل آراد و ببره
مهین. مامان مهیار
3 تیر 92 12:06
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی .
میلاد امام زمان بر تو دوست مهربونم مبارک


ممنون عزیزم بر شما هم مبارک
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
5 تیر 92 16:21
خوشمل بودی خوردنی شدی جیگل خاله


مرسی خاله
مامان کیان کوچولو
6 تیر 92 0:08
آخی مبارک باشه ... چه خبرا بوده ما نبودیمااااااااااا
عزیزم چقد هم ناز شدی خوشگلم


ممنون با اچازه مامان و بابام خاله پسمل شما هم خیلی نازه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد