آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ARSHIDA

حال و احوال بد ارشیدای مامان

1392/4/12 18:32
نویسنده : مامان سودی
515 بازدید
اشتراک گذاری

 

الان چند روزه که چندان حال درستی نداری  یه جاهاییت به اصطلاح

سوختگی پا  داره و واقعا آدم دلش آتیش میگیره  و همش هم

ناراحت]بیرون میدی[ اسهال و سوختگی پاهات

گریههمش بهونه میگیری و اصلا نمیشه تو رو گذاشت زمین

چون  دیگه اشک همین طور سرازیر میشه و باید بغلت کنم و

 جالب اینه که دیگه منو میشناسی و بغل خودم باید باشی نمیدونم

یاجای دندونه یا نه آخه تمام علائم دندون  در اوردن رو داری

اما چیزی دیده نمیشه نمیدونم شایدم بخاطر حریره ای که

جدیدا دادیم بهت شایدم زیاد دادیم دل دردی نمیدونم

خدا کنه زود زودی خوب شی مامانی خیلی دلم میگیره

 وقتی نمیخندی بخند گلم تا دنیا به من بخنده

 

بخند چشمام که بی تو میمیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
13 تیر 92 6:38
سلام خانمی.الهی بگردم این نازناز خانم رو.بلا دوره.ایشالله که زود خوب میشه.
اسهال سوختگی پا رو تشدید میکنه.نمیدونم الان آرشیدا جون چی میخورن ولی موقع اسهال بهتره غذاش چرب نباشه.اگر حریره هم زیادی شیرین باشه اسهال میاره.
آب و شیر خودتون رو زیادتر بخوره.اگر میوه رو براش شروع کردین سیب گلاب(سیب کوچولوهای لپ گلی رو میگم) هم که این روزا فصلشه براش خوبه.ولی اگر شروع نکردین سعی کنید غذای جدیدی اصاف نکنید تا معده بچه توی این شرایط استراحت بیشتری کنه.
راستی ممنونم بابت راهنمایی و لطفتون.ما هنوز رای ندادیم.آرشیدا کوچولو هم یکی از رایهای ما هستند.موفق باشید.


سلام عزیزم نمیدونم بخاطر دندون ه یا چیزه دیگه خلاصه ما خیلی زحر کشیدیم آخه اصلا بچه ی بهونه گیر و اذیت کنی نیست واسه همین سخت بودن دیدن این حالش شما هم ممنون از راهنماییتون چشم
مامان ساینا و سبا
13 تیر 92 12:04
سلام ای وایییییییی بد نباشی ارشیدا جونم چی شده خانم خانوما؟........امیدوارم که هر چه زودتر خوب شی و دوباره مثل همیشه خندون


سلام ممنون مثل اینکه دیگه شروع شده
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
13 تیر 92 18:01
الهی
حریره رو با شیر خودتون درست کنید اگه آرشیدا با شیر خشک تغذیه نمیشه


اولش با آب گفتن درست کن دیگه از امروز شروع کردم با شیر خودم درست میکنم
مامان بهزادکوچولو
15 تیر 92 0:04
نگران نباش خوب میشه


من عاشق این خندهاتم عزیزم


ممنون عسیسم ایشاله هیچوقت چشمهای مریضشونو نبینیم
مامان بهار
17 تیر 92 2:57



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد