آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

ARSHIDA

اولین تولد وبلاگ آرشیدا

1392/3/27 16:39
نویسنده : مامان سودی
458 بازدید
اشتراک گذاری

 

اولین تولد وبلاگت مبارک کوشولوی من

                      

 

تاریخ 19/3/91 بابایی این وبلاگ رو واست ساخت تا

لجظه به لحظه روزهای زندگیت و احساساتمونو برای هر دقیقه

از بزرگ شدنت ببینی دیوونه وار دوستت داریم آرشیدای عزیزم

به اولین مطالب وبلاگت رفتم و واقعا واسه دقیقه ای رفتم

 به اولین باری که وجودت رو احساس کردیم و هر لحظه

برامون چطور گذشت با تو 

و واقعا خوشحالم که این وبلاگو واسه ثبت خاطراتت درست کردیم

 تا هر لحظه از بودنت رو بنویسم

دوستت دارم عزیزم

 

 

این پست بخاطر اینکه  مسافرت بودیم نشد در تاریخ واقعی}

{بزارم بالا الان واست گذاشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سونیا
28 خرداد 92 18:28
یک سالگی وبلاگت مبارک باشه عزیزم انشاالله تبریک یکسالگی خودت رو بگم


ممنون عسیسم
وووووووووووووی نگو از الان دنبال کارای تولدشم
درسا کوچولو و مامان
28 خرداد 92 20:59
تولد وبلاگت مبارک آرشیدا جون
منم خیلی آرشیدا رو دوست دارم درسا کچل خودمه


میسی عاله جون
شهرزاد
29 خرداد 92 2:19
تولد وبلاگیه آرشیدا جووووونی مبارک ایشالا تولد ۱۰۰۰۰۰ سالگیه وبلاگش!




مرسی گلم


مامان آناهل
29 خرداد 92 22:08
بازم سلااااااااااااااااااااام . عکسهای بیشتری از این فینگیلی ما بذار مامانی . تولد وبت مبارک . لینک شدی عزیز دلم .


سهلااااااااااااااااااااام زیباترین دخمل ایران زمین
خوش اومدی عسیسم
چشم آخه نمیذاره اینا رو هم طبق معمول مدرک جرم گرفتم نفهمیده.
مامان آروین
30 خرداد 92 23:57



مهین. مامان مهیار
2 تیر 92 20:32
مبارکه عزیزم.
بوس بوس





ممنون گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد