آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

ARSHIDA

3 ماهگی آرشیدا وکارایی که انجام میداد

1392/2/18 11:16
نویسنده : مامان سودی
1,527 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش واست یه عروسک خریدم که بهش میگن

عروسک اسکندر

من وبابایی عاشق این عروسکه هستیم وگذاشتمش داخل گهواره

 وقتی بعد از چند دقیقه اومدم دیدم بابایی اینجوری گذاشتتش تو بغلت

 میخواستم بخورررررررررمت آخرشم میخوررررررررمت عسل من

آرشیدا و اسکندر

آرشیدا و اسکندر2

 

واسه شام دعوت بودیم خونه دایی علیرضا;دایی مامان سودی. اونجا به

عروسک فیل نیکان پسر داییم که تقریبا 4 سالشه  نگاه نگاه میکردی

ما هم گفتیم مزه فیل سواری رو بچشی

 

اما مثل اینکه تو ........

آرشیدا و فیل سواری

و این هم دختر خاله های کوشولوی من آیه و آوا

آیه و آوا

جدیدا یاد گرفتی دستاتو میخوری و تا مچ تو دهنت میکنی

که میگن مرحله شناخت کودک از طریق دهان

ولی زیاد آب از دهنت میاد نمیدونم دلیل این چیه؟

معمولا دندون اما تو که 3 ماهته؟؟؟؟؟

دست در دهان

دست تا مچ در دهان

 

شیطونی و آویزون شدن توسط بابا پوریا

و این هم اولین خنده آرشیدا خانم به حالت قه قهه در حال آویزون شدن

 زخمی شدن آرشیدا توسط خودش در زیر چشم

خنده در خواب

خنده در خواب

 یه مچ بند خوشمل داری که مامان جون واست خریده بود که

 بسته میشه به مچ دستت وصدا هم میده مثل زنگوله تقریبا که خیلی

 جالبه که باهاش رفیق شدی و حرف میزنی دردو دل میکنی میخندی

واین اولین عروسکیه که باهاش بازی کردی وسرگرم شدی

عروسک

اولین عروسک آرشیدا

تلاش برای پشتک زدن 

و موفق نشدن

اشکال نداره تو هنوز کوشولویی نفسمwink smiley for orkut, myspace, facebook

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سونیا
18 اردیبهشت 92 11:26
ای جان دلم چه عکسای خوشگلی مخصوصا اونهایی که خوابیده مثل یک فرشته است این دخمل


ممنون خاله جون
درسا کوچولو و مامان
18 اردیبهشت 92 12:51
سه ماهگیت مبارک نانازی به به چه عروسک نازی مامانی چند وقت دیگه انقدر برات غلت می زنه که خسته میشی و نمیدونی باید چیکار کنی تا دخملک آروم بگیره راستی در مورد خوردن پاهاش باید بگم یکم بزرگتر بشه حتما اینکارو می کنه نگران نباش


مرسی ولی خاله 4 ماهه شدم
اوی ی ی ی ی ی نگو خیلی دوست دارم بعضی کارای بچه ها رو ولی مامانم میگه بچه ها فرق دارن هر کدوم یه حرکتی میکنن شاید آرشید نکنه اینکارو مثلا
مامان بهزادکوچولو
18 اردیبهشت 92 14:45
الهی قربونش برم که روزبه روز شیرین ترمیشه عکسهایش هم مثل خودش زیباودوست داشتنین





ممنون زن عموی عزیزم
مامان ثنا
22 اردیبهشت 92 1:31
سلام ماشاالله به این آرشیدا خانم خوشگل و ناز با این عروسک خوشگلش.مامانی قدر این لحظه ها رو بدون که دیگه تکرار نمیشه.

اینم یه برای آرشیدا گلی.




سلام مرسی عزیزم خوش اومدید ممنون به خوشکلی دختره شما

اره هر لحظه تکرار نشدنی است که فقط همون لحظه است


شهرزاد
22 اردیبهشت 92 19:59
واااای چقدر این آرشیدا جونم توپولیه مامانش اسفند یادت نره


میسی عزیزم چشم
مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
23 اردیبهشت 92 2:03
ســـــلام عزیز دلم الهی قربونت برم من
چه عکس های زیبایی
چه عروسکـــــ های قشنگی
الهی فداتــــ بشم من وروجکــــ بانمکم
میبوسمتتتتتتون


مرسی شما هم دوقلوها رو حتما ببوس خوووووووب؟؟؟؟
درسا کوچولو و مامان
23 اردیبهشت 92 18:11
همین الان متوجه شدیم تو نظرات قبلی سوتی دادیم به خاطر اینکه شما نوشتی 3ماهگی آرشیدا وکارهایی که انجام میداد منم که دخملی برام حواس نمیذاره که

چهار ماهگیت مبارک نانازی

[hrمرسی عزیزم


عکس نی نی خودت رو پیدا کن
24 اردیبهشت 92 22:42
سلام مامانی دوست نداری عکس نی نی تون توی بزرگترین البوم نی نی ها باشه پس بدو بیا ادرس عکس اپلود شده نی نی تون رو وتاریخ تولد ونام شهرتون رو هم برام بزارید ممنون
maman bahar
6 خرداد 92 23:39
عزیزم چقدر معصوم ناز میخندی
گلم اگر نظر گذاشتید و من نیومدم حتما یا شما اشتباه میکنید که قبلا اومدید وبلاگمون یا اینکه آدرس وبلاگتون رو قید نکرده بودین که من پیداتون نکردم
چون من اولین بار بود که آرشیدا جون ناناز رو میدیدم
کوچولوی دوست داشتنی


شاید؟؟؟؟
به هر حال خوش اومدید ومرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد