آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

ARSHIDA

تیپ دخملونه ای

1392/2/25 2:34
نویسنده : مامان سودی
2,733 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون یه لباس خوشملی واست خریده بود که آورد برات

و من وقتی دیدم هوا جون میده برای پوشیدن این لباس

 پس واست پوشیدم رفتیم خونه مامان جون و باباجون

وقتی دیدنت واقعا خوشمزه شده بودی اول هم زن عمو اومد

و اینقدر با دیدنت خوشحالی کردو قربون صدقه رفت که بقیه هم

جالب شد قیافه تو واسشون الهی فدات بشم که واقعا دیگه

شبیه دخملا شدی

بهزاد هم همش میگفت آرشی آرشی آرشی

دوستت دارم بهزادیه زن عمو

مرسی مامان جونKisses

لباس جدید

 

             من که نمیتونم وایسم چرا اینا اینجوری میکنن0022.gif

وایسادم حالا ولم میکنید0325.gif

ایستادن چند ثاتیه ای

 آخی خسته شدم18

تیپ دخمل

 قبون پاهای کوشولوت وتیپت مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
25 اردیبهشت 92 16:23
سلااااااااااام ما اومدیـــــــــــــممم
وووووووووووی جیگملتو خاله چه لباس خوشملی داری دست مامان جون بی بلا


سلااااااااااام خوش اومدی چشم قشنگ
میسی
خاله جونی
26 اردیبهشت 92 13:20
امشب هرچقدر خدا را صدا کنی خسته نمیشوی
پس صدایش کن، او منتظر توست
منتظر شنیدن آرزوهایت، خنده هایت، گریه هایت
استغفار هایت، ندبه هایت
ابراز عشق و ایمان و اضهار بندگی توست
التماس دعا


مرسی التماس دعا
درسا کوچولو و مامان
26 اردیبهشت 92 20:54
وااااااای چه ناز شدی خانومی منم هروقت پیراهن تن درسا می کنم سرش را می پوشونم


مرسی آره واسه اینکه هنوز کوشولو هستن
شهرزاد
27 اردیبهشت 92 1:38
جیگر من دوست داری چطوری بخورمت؟بپزمت یا خام خام بخورمت؟


اگه منو بخولی مامانمم آراد خوشملی رو میخوره
خانومی و آقایی
28 اردیبهشت 92 2:02
سلامـــــ
وووووووووووووی دخملمو ببین چه ماه و با نمکتر شدهـــ عزیزمـــــــــــــ
قوفونش بره خاله خانومیش
ایشاله همیشه بخندی و شاد باشی ناناسمـــ


سهلاااااااااااااام عسیسم
میسی خاله جون خوش اومدی
رها
29 آذر 93 0:28
شلام من رهام وب خوبی داری عجیجم.... میشه به وب منم سر بزنی میسی باییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد