آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

ARSHIDA

واکسن 4 ماهگی آرشیدا

1392/2/14 18:21
نویسنده : مامان سودی
903 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی الان که دارم اینا رو واست مینویسم هنوز یه کمی درد داری

 و با ناله و صدا های ظریف که از خودت در میاری به خواب میری

 الهی بمیرم اگه واسه ثبت خاطراتت نبود اصلا این روزای رو نمینوشتم

                  آخه خیلی ناراحت میشم36_1_44.gif

 اما باز هم تو قوی ترین دخمل بودی و

 این بار هم خیلی اذیت نکردی اما مثل بار اول خوب نبودی

 13/2/92 تاریخ واکسن 4 ماهگیت بود که میشد روز جمعه

و چون از شدت نگرانی چند روز پیش از بهداشت سوال کرده بودم

وگفته بود مشکلی نداره 1 روز حتی چند روز دیر کردنش پس 

شنبه صبح مامان جون اومد دنبالمون و رفتیم وبابایی هم نبود

وسر کار بود که من با هزار ترس ولرز بردمت و اینقدر ناراحت شدم

از دیدن صحنه واکسنت که نتوتستم ازت عکس بگیرم

 ولی در عوض مامان جون مهربون بخاطر اشکای دخمل نازش

اونو برد خرید وااااااااااای نگو از لباسای خوشملت

که من و بابایی عاشقشون شدیم خوشبحال بعضیا که اینقدر

اشکاشونم ناز خریدار داره

مررررررررررررررررسی مامان جون 36_15_4.gif

لباس بنفش

لباس قهوه ای

کلاه وجوراب انگری برد

لباس بابایی

و این هم بعد از تعویض لباس راحتی ولی مثل اینکه

کلاهتو خیلی دوست داری و نمیخوای درش بیاری

کلاه مامان جون

 قربونت برم با این کلاهت که

باباجون میگه شدی پزشک دهکده

ومامان جون میگه عمه هتی

و زن عمو هم میگه زنان کوچک

البته اینا اسم فیلمهایی هست که بعدا برات تعریفشون میکنم

اما همشون همین مدل کلاه سرشون میذاشتن

دوستت دارم وماهگیت مبارک عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سونیا
16 اردیبهشت 92 10:20
به به چهار ماهگیت مبارک ارشیدا خانم به به چه لباسهای خوشگل خریده براش مامان جون دستش درد نکنه مبارکت باشه عزیزم انشاالله به سلامتی بپوشی خانم کوچولو




مرسی عزیزم ممنون دخمل نازتو ببوس

درسا کوچولو و مامان
16 اردیبهشت 92 12:46
وایی واکسن 4ماهگیت مبارک خانوم طلا ایشالا که زودی جای واکسنت خوب میشه .
من وقتی واکسن دخملی را میزنم چشمامو می بندم و گوشامو می گیرم خیلی سخته


آره به نظرم سختترین روز واسه ما مامانا روزای واکسنه
مرسی ممنون
خاله جونی
16 اردیبهشت 92 20:33
چهار ماهگی آرشیدا جون مبارک
چه لبسهای قشنگی مبارکت باشه خانم خوشگله


مرسی خاله جون
عموپرهام
18 اردیبهشت 92 14:48
عزیزدلم چهارماهگیت مبارک عاشقتم

ممنون دخترگلم که همراه مامان جون واسه بهزادکوچولوهم لباس خریدید


مرسی تک عموی من,منم واقعا دوستت دارم
خواهش میکنم همینجوری که تو هم میری واسه من میخری منم حتما بیاد تو هستم بووووووووووس
شهرزاد
18 اردیبهشت 92 15:01
ووووووووووش چه دخمل نازییییییی قلبونت بلم واکسن زدی درد داشت


هوراااااااااااااااااااااا
بالاخره آراد اومد پیش ما
مسیی آره درد داشت ولی دخملم تحملش زیاد بود اذیت نکرد
مامان نسرین
26 اردیبهشت 92 12:15
4 ماهگیت مبارک باشه عسلم
چه لباسهای خوشملی با شادی بپوشی نازنازی


میسی عسیسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد