آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ARSHIDA

13 بدر و 3 ماهگی ارشیدا

1392/1/14 11:12
نویسنده : مامان سودی
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

آهای سیزدتون بدر

 دشمناتون در به در

 رفقاتون گل به سر

 گرفتاریاتون زود بدر

  خوشیهاتون هزار برابر

سلام نفس مامانی

13 بدر سال 1392 بهترین و بهتره بگم شیرینترین 13 بدر من و بابایی بود

چون امسال تو با ما بودی دوستت داریم عشق بی همتای ما میسی که

 هر روزمونو بهار کردی

امسال مامثل همیشه همه به باغهای زیبای پاریز رفتیم و کلی خوش گذروندیم

مهرسا و ساینا و بهزاد هم بودن و کلی بازی میکردن داخل چمنها و باغها و من

روزی رو میدیدم در اونها که تو هم همینطوری بدویی و بازی کنی آخ دلم آب میشه

وما امسال تمام پذیرایی رو مهمون عمو پرهام بودیم به به همه چیز مهیا بود جوجه

خوشمزه وبا همکاری مردا و آش با همکاری مادر جون و میوه و شیرینی و آجیل هم که

سر جای خودش و دور هم بودنمون هم طرف دیگه که عمو پرهام و زن عمو سمیه

 خیلی زحمت کشیده بودن

 عمو جون آرشیدا ممنون که این روز رو واسه ما خاطره خوبی کردی

 آرشیدا در 13 بدر 92

آرشیدا در 13 بدر 92 

بهزاد

ساینا ومهرسا

 

 

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه مژګان
31 فروردین 92 21:15
ای جانم چه لبای نازی داره
لباشو ببیییییییین


سلام مرسی ممنون خاله حون فکر کنم شما رو تو وبلاگ دوست خوشملم کیان دیدم درسته؟
در هر صورت میسی که اومدید پیش ما بوووووووس
مامان کیان کوچولو
1 اردیبهشت 92 13:30
عزیزم من دیشب با لپ تاب خواهر شوهری اومدم یادم رفت اسممو عوض کنم ببخشید ..
بوس واسه آرشیدا خوشگله


آهان میگگگگگگگگگگگگم واسه همین تعجب کردم اوکی
مامان ساينا
1 اردیبهشت 92 15:07
قربون اين دخمل ناز كه 13 بدر را براي همگي باشكوهتر كرد و به ما هم خيلي خوش گذشت در كنار شما و خانواده عمو جون و عمو پرهام كه حسابي زحمت كشيده بودن


میسی زن عموی مهربون ایشاله سال دیگه با نی نی شما
مامان نفس
1 اردیبهشت 92 16:15
سلام مامان آرشیدا
خوش به حالتون که دخترتون به دنیا اومده

چند بار اومدم سر بزنم اما وبلاگ باز نشد فقط یه صفحه صورتی رنگ می اومد
ماشالله دخترت چقدر خوشگل شده
براش اسفند دود کن


سلام عزیزم آره آدم راحت میشه ولی حاملگی هم شیرینی خودشو داره قدرشو بدون
نمیدونم حتما سرعت پایین بوده چون مسکلی نمیبینم
ممنون ایشاله نی نی ناز خودتون
مامان نسرین
2 اردیبهشت 92 16:52
سلام سلام دوستای گلم خوبید
خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته
چه عکسهای نازی . آرشیدا جون هم ماشاالله حسابی بزرگ شده


سلام میسی که اومدید از خوشملی خودتونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد