آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

ARSHIDA

جشن سیسمونی نی نی

1391/9/29 23:28
نویسنده : مامان سودی
5,881 بازدید
اشتراک گذاری

 ary255f252ddaisykitty255f252dh.jpg

سلام نی نی دوست داشتنی من

چند وقت پیش ما یه جشن سیسمونی واست گرفتیم

البته که منو ببخش اخه خیلی دیر دارم واست مینویسم

 یه جشن که خیلی خیلی بهمون خوش گذشت

هر چند استرس زیادی داشتم و خیلی هم خسته شدم

البته همه اطرافیا به نوبه خود کمک زیادی کردن مخصوصا بابا پوریای عزیزم

 اما جشن واقعا باحال بود  و بهم خوش گذشت

 و کادوهای خیلی زیبایی هم بهت دادن شیطون من

 

خوب این کیک جشن تو هست که ناگفته نماند مامان جون پریسا واست گرفته

مثل همه ی زحمتای که ما واسش داریم این هم ایشون زحمت کشیدن که

جات خالی خیلی هم خوشمزه بود

کیک جشن سیسمونی

کیک و میز

 

کیک و میز پذیرایی

 

میز پذیرایی

میز پذیرایی

 این هم کیک پوشک نی نی که زن عمو سمیه زحمت کشیدن

کیک پوشک نی نی

این هم کادو های خوشکلت

کادو باباجون با کادو اصلی نقدی که داخل پتو سوپرایز بود مرسی

کادو باباجون و پول

و این هم کادو زیبا مامان جون که مثل همیشه با سلیقه و یه پیراهن خوشمل و ناز

کادو مامان جون

و 2 تا بالش زیبای پته که واقعا ارزشمندن

 کادو مامان جون

و کادوهای ناز بابا پوریا

 من خیلی دوسشون دارم و همش میگم کی اینقدی میشی که بپوشم واست

کادو بابا پوریا

کادو بابا پوریا

این هم کادو عمو پرهامی و زن عمو

کادو عمو پرهام

و کادو بهزادی نفس زن عموش

کادو بهزادی

این هم کادوهای دایی مجتبی وزن دایی مرضیه

کادو دایی مجتبی و زن دایی مرضیه

کادو دایی مجتبی و مرضیه

 

کادو های بابا و مامان خودم هم نقدی بود وبقیه هم تقریبا همین طور

از همه بابت زحمتاشون ممنون میدونم که هر چی تشکر خاص

 از هر 2 تا بابابزرگ و مامان بزرگای نی نی مون کنیم بازم کمه

 و اونا واسه ما خیلی لطفا کردن و خیلی هوامونو داشتن بازم مرسی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نوژا
29 آذر 91 8:40
وای چه مامان با سلیقه ای .همه چی خیلی قشنگ بودبه ما هم سر بزنید


سلام مرسی که به ما سر زدید ممنون فقط ادرس وبتونو نزده بودید اگه میشه بزنید تا بتونیم ما هم بیایم پیش شما


مامان سیدعلی
1 دی 91 10:34
وای چه لباسای خوشگلی. قند تو دلم آب شد


سلام مرسی
مامان ساينا
3 دی 91 10:31
سلام سودي جون...تازه اين پستت رو ديدم ...كادوهات خيلي خوشكلن مثل خودت و ني ني ت...راستي عكس از اتاق ني ني واسمون نمي ذاري قبل از اينكه ني ني بياد تو اتاقش؟


سلام عزیزم...مرسی...چشم حتما پشت ایندفعه احتمالا چشت سیسمونی هست
مامان نسرین
3 دی 91 13:53
چه وسایل خوشگلی خریدید دست مامان و بابا درد نکنه مبارک نی نی باشه به سلامتی و دل خوش استفاده کنید و لذتش رو ببرید


مرسی اینا که چیزی نیست صبر کن خوشملاش دارن میان

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد