آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ARSHIDA

اردیبهشت و متاسبتهای فراوون

1394/3/21 19:59
نویسنده : مامان سودی
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

همدم مامان اردیبهشت معمولا مناسبتهای فراوونی ما داریم از جمله

سالگرد عقد من و بابایی .تولد مامان سودی .روز معلم.تولد باباجون محمود

 

 

این که تابلو هست مناسبتش چیه.خندونک...تولد من هست و سوپرایز گل و کیک خوشگل از باباییمحبت

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

خب میریم سراغ روزهایی از زندگی شیرین و کوچولوت

این اولین نقاشی تو هست 

و اولین باری که قلم رو گرفتی دست

اینجا با خودت بازی میکردی و همونظور که از tv نگاه میکردی

میگفتی من پلنگ صورتی شدم

اینجا هم لخت شده بودی و میگفتی من سردمهدلخور

هر چی هم گفتم لباس بپوش آخرش به اینجا ختم شد

این هم اولین تفریح با دوستام به پارک بانوان بود با شما

ازشیطونیای آرشیدا داخل ماشین

tvدیدن شما از جاهای مختلف

اولین باری که بهت گفتیم ژست بگیر و بیشترین مدل ژست دختر بچه ها

این هم یه عکس دیگه ولی کوچولوتر بودی

بازم شیطونی با عینک اما اینبار عینک مطالعه بابا جون

دخترم رفته داخل اتاقش و خودش این تیپ رو زده راضی

و تصور کنید که داخل اتاقش چخبر بودتعجب

این هم اولین باری که شما خودتو راضی کردی بری داخل ترامبولین

و ازون روز هم دیگه عااااشق این بازی شدی و میگی بریم بتر بتر

این هم فضولی داخل کشو لوازم آرایش من

یه خاطره بد هم افتاد که بابا پوریا بهمراه خونواده اش رفتن مشهد

 و فردا صبحش تب شما شرو ع شد و خونواده خودم هم رفته بودن مسافرت

 ومن موندم تنهای تنها با تب 40 درجه ای که پایین نمیومد. و مجبور بودم برای اینکه بابایی 

  و بقیه نگران نشن بگم نه حالت خوبه و چیز مهمی نیس و وقتی گوشیو قطع میکردم

 میزدم زیر گریه . این مریضی تو خاطره بدی برام بود.

 

این قالی رو برای روز تولدت خریدم که یادم رفته بود

داخل پست خودش بذارم اینجا میذارم گلم که خودت هم انتخابش کردی

یه مسافرت کوتاه هم به بندر داشتیم 

از خصوصیات دیگه ات عااااشق آب بودنته که کاملا به

بابایی و مامان جون پریسا رفتی

 و در آخر هم یه چند تا عکس ازت جیجل مامان

 

شاید برای دیگران معنایی نداشته باشی اما تو برای من تمام دنیایی

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (5)

مامان سایناوسبا
16 مرداد 94 18:29
بوس فراوون واسه آرشیوت خانوم
عمه فروغ
16 مرداد 94 19:28
سلام اول از همه تولدتون رو با تاخیر تبریک میگم ان شاا.. که 120 ساله بشید و سایتون بالا سر دختر گلتون باشه. ای جوووووونم آفرین به آرشیدایی با نقاشی خوشگلش خوشحالم که سفر بهتون خوش گذشته همیشه به شادی و گردش آخی عزیزم ان شاا.. که بلا ازت به دور باشه و همیشه تنت سالم باشه
آنیتا
25 مرداد 94 21:15
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
❤مامان سونیا❤
13 مرداد 95 11:35
ای که به قم قدر و بها داده ای / کشور ما را تو صفا داده ای نام تو بر قلب صفا می دهد / روضه تو بوی رضا(ع)می دهد میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س) بردوستداران حضرتش و روز دختر مبارکباد....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد