آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

ARSHIDA

روزهای خوب تو این پست

1394/3/16 22:04
نویسنده : مامان سودی
1,405 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از سال جدید دایی بابا پوریا که با بابایی  و عمو پرهام همسنن تقریبا به سلامتی عقد کردن و جشن خیلی باحالی رو گرفت که خیلی به هممون خوش گذشت انشاله که خوشبخت شن

 

این هم عروسی یکی از فامیلای بابایی بود آزاده خانم گل.

کلاه متعلق به عروس خانم عروس هستخندونک

این هم برای اولین بار من موهاتو بالا بستم.کلی ذوق کردماجشن

اینجا تازه از خواب بیدار شده بودی و اومده بودی داخل سالن و

تو عالم خودت داشتی کارتون میدیدی یدفعه صدات زدم تازه فهمیدی منم هستم

این هم یه بار دیگه ولی اینبار برعکس من متوجه شدم شما هم هستید خندونک

سریع دیدم ساکتی تا بلند شدم دیدم رو مبل به این حالت لم دادی و داری کارتون میبینی

البته میمیرم برای این عکسبوس

تو نفس منی میفهمیبوسبوسبوس

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان فتانه
17 خرداد 94 11:45
عزیییییزم چه ناز شده گل دختر
مامان سودی
پاسخ
ممنون گلم
عمه فروغ
17 خرداد 94 12:36
خوشحالم که روزهای خوبی رو گذرندید همیشه به خوشی و شادی ای جووووووووونم طرز تی وی دیدنش رو ببین
مامان سودی
پاسخ
ممنون عزیزمآره من عاااشق این عکسشم.باباش میگه فکر میکنم پسرمه مثل پسرا شده اینجا
مامان آرزو
18 خرداد 94 13:00
سلام به آرشیدای ناز خودم وااااای چقدر خوشحال شدم مامانی بهم سرزد دلم برات حسابی تنگ شده بود چقدر خانوم و بزرگ شدی ایشالا عروسی خودت عزیز دلم سودی جون موهای درسا رو اصلا کوتاه نکردم فقط چتریهاش و یه وقتایی خودم پایین موهاش رو کوچولو کوتاه می کنم تا رشدش متوقف نشه ولی آرایشگاه نمیبرم اخه خیلی کوتاه می کنن و من عاشق دخمل با موهای بلندم
مامان سودی
پاسخ
سلام خانمی خوبی عزیزم.ممنون دخمل تو هم ماشالله خیلی بزرگ شده .اوکی ممنون عزیزم
مامان راحله
21 خرداد 94 17:51
سلام دوست خوبم . تولد بهارمـہ . اگـہ میخواے تو شادے ما شریک باشے بـہ وب ما یـہ سر بزטּ . خوشحال میشیم . ________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶
مامان سودی
پاسخ
ممنون خانمی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد