آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

ARSHIDA

روزای پایان انتظار ما

1391/9/29 1:21
نویسنده : مامان سودی
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

Animation1toreadhallo.gifAnimation2toreadhallo.gif

 

 

سلام مامانی

تقریبا 2 هفته دیگه بیشتر باقی نمونده تا روی ماهتو ببینیم

خیلی استرس دارم شبها که به صد فکر و خیال نمیدونم کی خواب میرم

 و اونم ساعتای 2 یا 3 نیمه شب

و صبح زود هم بیدار میشم و فکر میکنم خیلی کار دارم ولی کاری نیست

همش فکر میکنم داری بدنیا میای

وای خدا چه احوال عجیبیه این روزا

عزیز دلم زودتر این که فکر میکردم این روزا داره تموم میشه

هر کاری واست تو دوران بارداری انجام دادم تا به بهترین نحو رشد کنی

انتظار هر لحظه و روزشماری و هر روز رو تقویم نگاه کردن منو بابایی

 و اشکای خوشحالیمون واسه تکونات ضربه زدنای اولی تو 

و بازی کردن با بابا پوریا که باهات شوخی میکرد و تو هی با لکد زدنات

جواب میدادی و کلی با هم میخندیدیم

و انتخاب یه اسم زیبا

و خریدن وسایل سیسمونیت

 و هر بار بی تابی واسه وقت سونو گرافی و دیدنت

که بابا پوریا هر بار باهام می اومد و هر روز بیشتر بیتاب دیدنت میشد

 و اینها همه 9 ماه طول کشید تا چند روز دیگه تموم شه

تا ببینیم حاصل این همه عشق رو  شِـکلک هآے خآنومے

و تو وجودم رو لمس کنیمشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

 دوستت داریم با تمام وجود

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نسرین
29 آذر 91 1:18
آخی انشاالله این دو هفته هم به سلامتی سپری میشه
پایان انتظاری شیرین رو برات آرزومندم


مرسی ,انشاله,
دعا کنید
مامان نوژا
2 دی 91 10:18
salam azizam man be shoma sar zadam sharmande adres nazashtam


salam vayyy azizam dobare ham ke behem adres nazadi to nazarat adreso bezan
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد