آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

ARSHIDA

تولد اولین عشق بی همتای مامان سودی

1391/9/18 23:28
نویسنده : مامان سودی
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام نی نی من

حتما میگی عشق مامان که منم و من که هنوز متولد نشدم

پس ماجرا چیه؟

و من بهت میگم که عزیز دلم تو حاصل عشق بی همتا و بی نظیر من و بابایی هستی

  ولی  اولین عشق من بابا پوریا ی تو هست

 بابای سراسر عشق و واقعا میگم که بهترین دوست و پدر واسه تو عزیزم

همه خونواده بابا پوریا خونه باباجون بودن و یه تولد سوپرایز اسه بابایی گرفته

بودن

 که همه خبر داشتیم جز  خود بابایی

  وقتی رفتیم اونجا دم در مامان جون و بابا جون و بهزاد جیگری اومدن

و بادبادک هوا کردن و تولد تولد خوندیم واسش 

 جا خورده بود  نمیدونست تشکر کنه بخنده برقصه بهزاد رو ببوسه

 اخه فکر میکرد کسی یادش نیست ولی خیلی خوشحال شد

 و رفتیم داخل عمو پرهام و زن عمو هم کیک رو خریده بودن

و مامان جون هم ترتیب یه غذای خوشمزه رو داده بود

 و خلاصه همه کار واسه خوشحال کردن و تولد بابایی انجام داده بودن

و بعد هم پذیرایی و کیک و کادوها 

خلاصه جای همه خالی خیلی خوش گذشت

از همشون واسه ترتیب دادن یه روز قشنگ ممنون دوستتون داریم و بازم مرسی

 

 

امروز       اذر ماه روزی که عشق من بدنیا اومد

عزیز دلم پوریا جان دوستت داریم و میپرستمت

چه خوب شد که بدنیا امدی و چه خوبتر که دنیای من شدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساينا
20 آذر 91 15:36
پورياجان تولدت مبارك...اي خداي من چقدر حواس پرت شدم ...اينقدر اين چند روز فكر كردم كه يادم بياد همزمان با سالگرد عروسي ما تولد كي بود!خيلي خيلي ببخشيد كه زودتر تبريك نگفتم...خودتون كه مي دونيد خانوم گرفتار شدم


مرسی سلام اشکال نداره ممنون
مامان نسرین
21 آذر 91 13:21
سلام سلام
تولدت مبارک بابایی
مامانی حالت خوبه نینی خوبه؟ مراقبش باش که چیزی نمونده به دیدارتون


سیلام سیلام میسی از لطفتون نی نی هم خوبه ولی من کم کم دارم استرس میگیرم ای کاش زودتر تموم شه ببینیمیش انتظارمون سر اومد


C.ela
21 آذر 91 19:22
سلام نین و سودی خانوم!

تولد بابای نینی و شوهر مامان نینی مبارک!

همیشه به شادی ایشالا!

دلم تنگتون بود!

به سلامتی ایشالا تولد نینی! :


سلام مرسی عزیزم ما هم اومدیم با شوهی جون اما یه طوری شده بود به نظرمون وبلاگتون <دیگه نظر نذاشتیم


بهارناز
28 آذر 91 12:43
سلام
تولدش مبارک


سلام مرسی عجیجم
بهارناز
28 آذر 91 12:44
http://radinmohaselim.niniweblog.com/
اینم آدرس یه دوست



ok جالب بود
بهارناز
28 آذر 91 18:15
سلامممممممممممممممممممم منتظرم زود بیا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد