آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

ARSHIDA

آرشیدا و ...

1392/11/12 0:36
نویسنده : مامان سودی
506 بازدید
اشتراک گذاری

این هم یکی دیگه از کارات که مامان میذارم برات تا فراموشمون نشه

که چی کشید بابایی از دستت چون اینقدر رو cdهاش جساس بود که

تو هم جساب روزا  از خجالتشون در میایخنده

این نمونش که یه روز بعد از حمام ...نیشخند

 

مامان حواست باشه بابایی نیاد اخه اون نمیفهمه اومدم cdهاشو مرتب کنم واسشخنده

مثل اینکه اومدو چهار چنگولی داره میبرتت جایی که دستت به cd هاش نخورهآخ


این عکست هم مال یه روزه که خونه باباجون با میمونه داشتین

شاخ و شونه میکشیدین بهمنیشخند

این هم یه کار دیگه که البته از چند ماهه پیشه که یادم رفت بذارم واست 

که علاقه ی خاصی به در دستشویی  داری و میری همونجا میشینیابرو

این هم یه خواب نازه دیگه عشقمممممممممم میبوسمت گلمماچماچ

خوب بخوابی عسییییییسمخواب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پریسا نجفی
12 بهمن 92 0:43
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مهشید مامان مهتا
12 بهمن 92 11:02
خصوصی داری گلم
مامان مائده و مهدیار عسلی
12 بهمن 92 12:34
سلام عزیز دلم ممنون که به ما سر زدید .شمام مثل مهدیار ما دی ماهی هستی پس معلومه خیلی خوبی عزیزم. ما که از دیدن عکسات لذت بردیم دستت مامان سودی دد نکنه. دوستت داریم و میبوسیمت
مامان سودی
پاسخ
مرسی عزیزم.آره دی ماهی هست آرشیدا با کلی ناز و عشوه
mamane mahya
12 بهمن 92 19:25
salam azizam che sheytoni shoma bachehha kam nemizarin
مامان سودی
پاسخ
آره ,تازه این فسقلی از جمله تنبلاشه که هنوز راه نیوفتاده ببین براه بیفته چه برسر ما قراره بده
امیرحسین کوچولو نفس ما
13 بهمن 92 1:52
به به رفتی خراب کاری،جونم تنت سلامت ،همشو مرتب کن آفرین
مامان سودی
پاسخ
چشم
شهرزاد
14 بهمن 92 0:01
ای شیطون بلا با سی دیهای بابایی چیکار داری ؟ می گم چه در دستشوییه خوشگلی تا حالا این شکلی ندیده بودم خیلی با حاله
مامان سودی
پاسخ
خاله من فقط دارم مرتبشون میکنم بابا و مامانم متوجه نمیشنآره خوشمله واسه همین خیلی دوسش دارم
مامان ساينا و سبا
14 بهمن 92 8:32
شيطون کوچولو حسابي اذيتشون کن...تا کمي قدر بابا ماماناشونو بدونن
مامان سودی
پاسخ
آره ولی باباییم اینا از بچه هایی کمیابی ان که شدیدا قدر بابا و مامانشونو میدونن خاله
مهین
15 بهمن 92 0:47
ای جونم عزیزم چه ناز نشسته خوابیدنشم ناز مث خودش.دوستت دارم ناناز
مامان سودی
پاسخ
میسی خاله منم شما رو خیلی دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد