آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

ARSHIDA

خاطره +عکس

1393/3/29 16:57
نویسنده : مامان سودی
1,590 بازدید
اشتراک گذاری

 

از کارهای مورد علاقه ی این روزهات که در هر ساعت و شرایطی دست رد بهش نمیزنی ,به قول خودت آب بازیه...استخرت سوراخ شده بود بدون اینکه یه بار ازش استفاده کنی خیلی ازین بابت ناراحت بودم ولی بابایی درستش کرد و وهم منو خوشحال کرد هم تو رو .و شاید 1 ساعت بیشتر داخلش کلی کیف میکنی که عکساشو واست میذارمconnie_36.gif

 

 

شیرین زبونی و شیرین کاریاتم که روز به روز داره بیشتر میشه و واسه ما جالبه که تو الان چه عکس العملی نشون میدی و کلی میخندیدبم از دست کارات

وقتی پی پی داری میشینی و میگی پی پی و کارتو میکنی و میگم پی پی کردی ؟حالا بدو دستشویی که میدویی میری در دستشویی تا من بیام 

 

میگیم چی زدی به ناخنات؟میگی لاک      -کی زده؟ماما  جونی

 

واسه آب خواستن هم میری کنار آب سرکن یخچال و مثل بلبل فقط میگی آبی آبی آبی آبی.Rolling Pin

کیف مامانمو میاری و میگی :اوکلات{شکلات}

وقتی چیزی رو نخوای انجام بدی یا نمیخوای بخوری خیلی رک میگی نه نه خوشم میاد ازین کارت,حرف زن یکیهخندونک

کلمه های دیگه ای که میگی:بیا.دیدی.بدو{برو}

دودست لباس هم کادو از طرف مامان جونت که از تهران واست  آورده رو هم میذارم که من خیلی دوسشون دارم بازم مرسی مامان جون عزیزم...و یکی هم مامان خودم بازم ممنون ازتون....

یه چیز دیگه هم اینکه فقط با سرگرم کردنت و برنامه و کارتون و ازین طور چیزا میشه بهت یه غذای کامل رو به خوردت داد وگرنه همینجوری تا شب هم لب نمیزنی.واسه همین موبایل من فقط عکس نی نی,حسنی.باب اسفنجی و چند تا برنامه ی بچه ها شده.تا شما غذاتونو بخورید.

 

 

عاشق این عکستم

این همون لباسیه که مامان جون واست آورده و من خیلی دوسش دارم

این لباس رو هم مامان خودم واست آورده

به زور داری میخندی فقط عکس بگیرما...Peppy

تو فقط به من بگو الان روی چی نشستی؟آخه جا نیست اونجاتعجب

وقتی گم میشی اینجاها میشه پیدات کرد

بینندگان عزیز اینجا چیزی جز یه تلویزیون دیده نمیشه!!!!!

بله.اجی مجی .پشت تلویزیون چه خبره؟؟

یه خرگوش کوچولو که داره هویچ هم میخوره

خب بریم سراغ کارایی که از ما خواستی انجام بدیم و بعد این شکلی شدی

قه قهه

اینم یه بوس زورکی

 

هر چی دیگه یادم میومد و تا جایی میتونستم با گوشیم عکس گرفتم  و اینجا واسه خاطره گذاشتم مامانی ببخش اگه یه چیزایی رو یادم میره بذارم.

پسندها (5)

نظرات (16)

مامان آرزو
30 خرداد 93 13:02
سلام خانومی ماشالا چقدر بزرگ و خانوم شدی عزیز دلم ایشالا که همیشه شاد باشی و بخندی و همیشه هم هدیه بگیری
مامان سودی
پاسخ
سلام گلم...ممنون..ماشاله به خوشمل خودت عزیزم
mamane mahya
31 خرداد 93 10:53
salam khale gol dokhtar hesabi naz shode che jahai ke in bacheha nemiran
مامان سودی
پاسخ
سلام عزیزم...آره واقعا بعضی وقتها که نمیتونم پیداش کنم تا خودش بیاد بیرون
مامان آروین (مهناز )
1 تیر 93 12:05
سلام گلم این پستت رو که خوندم یادآروینم افتادم آخه تمام کارهای آرشیدا جون مثل اروینه حرف زدناش ،پی پی کردنش و دم در دستشویی رفتن ،آپ آب گفتنش خیلی با مزه بود عزیزم خداحفظش کنه راستی آرشیدا غذا خوب میخوره ؟ چی بهش میدی ؟اگر دوست داشتی خصوصی برام بنویس
مامان سودی
پاسخ
سلام عزیزم....ممنون...نه مکافاتی دارم با عذا خوردنش...
mahasa
3 تیر 93 21:33
عزیزم چه قدر شما نازی به ما هم سر بزن و نظر بده
مامـــ♥ـــــان مهتــــ❤ـــــاب
4 تیر 93 7:36
عزیزززز خوردنیه مــــــــــــــــنننننننننننننننننن نیگا ژستاش کن وووووووووووووووی
مامان کیان کوچولو
4 تیر 93 14:35
سلام عزیزم ... ای جانم چقدر بزرگ شده ارشیدا جونی .. مامانی مارو بابت تاخیرمون ببخشیدو به به چه استخر خوشگلی مبارکه ... عزیزم چرا سوراخ بود .. خوب مرجوع می کردین ... حیفه آخه ... عزیزم من توی اینستا هر چی زدم نیومد ... شما بزن .. آرشیدا خیلی زیاد بود ..
مامان سودی
پاسخ
فدات شم عزیزم....مرسی...اومدم پیدات کردم
سید
5 تیر 93 19:45
با سلام و احترام ماشالله به آرشیدا جون خانمی شده برا خودش و شیطونت هاشم فراوون استخر خوگشلی هم داره خوش به حالت عزیزم همواره پایدار باشید
مامان سودی
پاسخ
سلام...ممنون ...شما لطف دارید....
نیلوفر/مامانه روژینا
7 تیر 93 2:04
چه لباسهای قشنگی مخصوصا پشت گردنیه خیلی نازه مبارکت باشه عزیز خاله. دست مامان جونیها هم درد نکنه.مامانی خصوصی
مامان سودی
پاسخ
ممنون عزیزم...
مامان ساينا و سبا
10 تیر 93 9:41
الهي قربون اين دخمل کوچولوي ناز با اين عکساي خوشملش
مامان سودی
پاسخ
ممنون مرضیه خانم دخملای نازتو ببوس
تبادل لينک
18 تیر 93 3:20
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود -----------
شهرزاد
18 تیر 93 12:16
وایییییییی چقدر عکسای خوشگل خوشگل ....من کلی وقت بود وقت نمی کردم بیام به عروس گلم سر بزنم این عکسای لختی پختی چیه از عروس من پخش کردی تو اینترنت مامانش! آراد غیرتی شده ها!می گم خوبه حالا میره وایمیسته کنار آب سرد کن و آب می خواد آراد وارد عمل می شه و زندگیه مامانش رو آب بر میداره!چه خوب که حموم دوست داره
مامان سودی
پاسخ
قربونت برم عزیزم.....آراد حون چشم دیگه تکرار نمیشه.....
مامان سونیا
5 مرداد 93 9:35
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف از این بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آنکس است که بخشیده می شود عید شما مبارک
مامان سودی
پاسخ
سلام...ممنون ...عید شما هم مبارک...دخمل نازتو ببوس
azin
17 مرداد 93 0:45
اسم من آذین خاله جونم واسم وب لاگ ساخته خودمم 1 ماه دیگه بدنیا میااااییییییم با من دوس میشی ؟
مامـــ♥ـــــان مهتــــ❤ـــــاب
18 مرداد 93 1:47
آخه شماها کجااااییـــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سودی
پاسخ
سلااام .شرمنده ی هم دوستا و هم آرشیدا
مامان فتانه
23 مرداد 93 15:57
عزیزم چه بزرگ شده و ناز...چه لباسای خوشکلی
مامان سودی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان نوشین والناز
22 آذر 93 19:59
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد