آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ARSHIDA

بخشش بخاطر تاخیر....

1393/3/20 9:37
نویسنده : مامان سودی
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان .منو ببخش تو این چند وقت نتونستم بیام واست خاطرات این مدت رو بنویسم  .واقعا فکر نمیکردم یه روزی اینطور یه دفعه ای ولش کنم این وبلاگ نویسی رو  اما شد و این تاخیر دو دلیل داشت مامانی  که یکی اتفاقاتی برام افتاد که تو یه دفتر خاطرات برات نوشتم  و دوم هم که خیلی ناراحت هم شدم از باباتش این بود که شما دوربینمون رو خراب کردی و هنوز درست نشده و من با عکسات خاطراتتو اینجا تعریف میکردم که تو این مدت نمیدونستم چطوری و چی بنویسم تا اینکه حال و احوالمم بهتر شد و امروز تصمیم گرفتم تا خوابی بیام یه سری رو بنویسم تا ببینم چکار کنم با این وضعیت...

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

ALIREZA14
20 خرداد 93 9:58
لطفا به وبلاگم بیاید وتولد خواهرزاده ام را تبریک بگویید می خواهم مادرش را خوش حال کنم
مامان سودی
پاسخ
حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد