آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ARSHIDA

13 ماهگیت مبارک نفس مامان

1392/11/15 18:47
نویسنده : مامان سودی
760 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان 13 ماهگیت مبارک عزیزم

13 ماه از زندگی شیرینت رو داری در کنارمون میگذرونی عشقم همه ی وجودم

خدا رو هزاران بار بازم شاکریم که تو رو در کنارمون داریم دوستت دارم عزیزم 

پیشرفتهای زیادی کردی و چیزهای زیادی یاد گرفتی و

یه نکته دیگه که هنوز راه نیوفتادی و منو خونوادمو داری میکشی تا راه بیوفتیکلافه

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

mamane mahya
15 بهمن 92 22:17
salam khale 13mahegit mobarak ghazaye moghavi bede ta ostokhonash mohkam beshe jon begire mahya shir gav mikhore ta hala 2hafte 3ta dandon dar avorde
مامان سودی
پاسخ
واااااااااااااااااااقعا؟حتما امتحان میکنم مرسی عزیزم
مامان الیار
16 بهمن 92 15:04
13 ماهگیت مبارکه گل من خیلی میبوسمت
مامان سودی
پاسخ
ممنون خاله
مامان ساينا و سبا
17 بهمن 92 9:10
سلام...13 ماهگيت مبارک عزيزم
مامان سودی
پاسخ
ممنون زن عمو
مامان فتانه
18 بهمن 92 10:40
Azizam 13 mahegit mobarak
مامان سودی
پاسخ
ممنون خاله جون
شهرزاد
19 بهمن 92 19:46
13 ماهگیت مبارک عزیز دلم ببخشید که دیر اومدم بهت سر بزنم عجله نکن راه بره می دونم خیلی کلیشه ایه وقتی به منم می گفتن یه جوری می شدم ولی واقعا" عجله نکن راه بیفته دیگه یک لحظه هم نمی تونی بشینی همش باید بدوی همشششششششششش
مامان سودی
پاسخ
خواهش میکنمهمه همینو میگن
مامان مهیار
20 بهمن 92 3:55
13 ماهگیت مبارک عشقم
مامان سودی
پاسخ
میسی خاله جون
مهشید مامان مهتا
21 بهمن 92 15:22
سلام 13 ماگیت مبارک عزیزم مادربزرگ و پدر بزرگ های ما میگفتن قلوه گوسفند را بجوشونید کف روی آبش را به پاهای بچه بمالید خودش را هم با برنج کته کنید بهش بدید بخوره زودی قوت میگیره راه میافته منم امتحان کردم حالا نمیدونم برای این بود یا میخواست راه بیافته خلاصه ضرر نداره قوت که داره
مامان سودی
پاسخ
سلام مرسی خاله جون .
darya
20 مرداد 94 13:50
وبت توپه .. به منم سر بزن ...
مامان سودی
پاسخ
مرسی پشم حتما میایم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد