آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

ARSHIDA

محرم و عاشورا

1391/9/6 11:19
نویسنده : مامان سودی
987 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دلم

دیروز روز عاشورا بود و شب هم,شب شام غریبان

و شبی که باید هر کسی شمع روشن کنه واسه ارزوهاش

 واسه دعا کردن واسه دیگران

 ومن دیشب یاد سال گذشته افتادم که یدفعه بابایی اومد

و گفت بلند شو بریم بیرون 

 و ما اون شب از خدا خواستیم که سال اینده تو هم با ما باشی

و امسال همین طور شد و تو محرم امسال با ما بودی 

 دوستت دارم مامانی

کاش پیشم بودی تا ببینمت و اینا رو به خودت تعریف میکردم

 ایشاله که به حق همین محرم تو سالم  بدنیا بیای

و همیشه کنار من و بابایی باشی امید زندگیمون

 

http://atasheentezar.persiangig.com/%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7/%DB%8C%D8%A7%20%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86.GIF

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهارناز
10 آذر 91 12:46
سلام
آره قهر بودم
چند وقتی بود نمیومدی
نفس خاله شیطونه پس که هنوز تکونای شدید میده به مامانیش




چرا قهر؟
مشکلای منو که میبینی واسه همین وقت زیادی واسه اومدن نداشتم و فقط نظر را میدیدمو میرفتم و این یعنی میدیدم کی یادمون هست و کی نیست

تکوناشم دیوونه کننده است

بهارناز
10 آذر 91 12:47
چند وقته دیگه دنیا میاد ؟
منم از ته دل از خدا میخوام سالم باشه


مرسی ایشاله
تاریخ 10/10 نوبت زدن یا 17/10
بهارناز
10 آذر 91 12:49
خاله بهارش منتظرشه
از نوزادیش
تو زایشگاه به همراهات بگو ازش عکس بگیرن تو وب بذاریا .
من عاشق نی نی هستم
مخصوصا نفس
یعنی منم یه روزی مامان میشم


چشم حتما
معلومه. مامان خوبی هم میشی
مامان نسرین
11 آذر 91 14:01
سلام عزیزم.
مرسی از لطفت. بله حتما میتونی . مراقب خودت و پرنسس کوچولو باش با اجازه لینکت میکنم.


سلام مرسی ما هم شما رو می لینکیم بوسی بوسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد