آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

ARSHIDA

روزای زندگی من و تو

1391/9/2 2:20
نویسنده : مامان سودی
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

 

1180627694_www-animaatjes-nl.gif

 

سلام نازنینم

این روزا خیلی تکون تکون میخوری

بهم گفتن که هر روز که بزرگتر که بشی  و هر ماه تکونات کمتر میشه

 اما واسه من مثل همه ی پیش بینیهای خانمای دیگه اینجور نبود

 و تو هنوز مثل یه ماهی تکون میخوری و بازی میکنی

به حدی که بعضی وقتا من و بابایی کاملا یه طرف شکمم میبینیمتو

زبونمون بند میاد 0447.gif

حتی الانم که دارم مینویسم دارم به این طرف و اونطرف کشیده میشم

چون داری تکون میخوری

دوباره حالتای ویارمم برگشته ومجددا دوباره قرص و ازمایشات شروع شد

 اما دکتر بازم گفت که ازمایشا چیزی جز سالم بودن خودتو نی نی نشون نمیده

و حالتا تمام طبیعیه و باید بگذره

اشکال نداره درسته که زیاد دارم اذیت میشم اما خدا رو شکر میکنم که تو سالمی

خیلی نگرانم دلهره دارم و نمیدونم چه شکلی هستی ؟ خوبی؟  سالمی؟

 اوه خدایا    

روزای محرم و صفر هم تو راه هستن و این اولین محرمی هست که تو هستی

 و وجود داری البته تو دل منی وانشاله سال اینده تو در کنار مایی

و از این بابت خوشحالم

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نسرین
2 آذر 91 2:25
سلام مامانی مبارکت باشه نینی تو دلت. نینی من هم درست همین سنه دخترامون همسن هستن پیش ما هم بیا تا با هم دوست باشیم


سلام میسی که پیش ما اومدید خوشحال میشیم چشم ما هم حتما میایم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد