آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

ARSHIDA

25 هفتگی دخترکم

1391/8/4 21:48
نویسنده : مامان سودی
1,284 بازدید
اشتراک گذاری

 

 0-lachen8wu.gif

 

سلام عشق مامان

امروز وارد 25 هفتمین وجود نازنینت تو وجودم میگذره

این روزا واسم خیلی کند کند میگذره

 و همش دوست دارم زودتر ببینمت ببوسمت و تو اغوشم بگیرمت

ولی وقتی به گذشته نگاه میکنم میبینم چقد زود روزا گذشتن

 و تو الان کلی بزرگ شدی

و واسه دیدنت هم خیلی نمونده

از حالتای ویار راحت شدم و فکر کردم که دیگه راحت شدم

اما حالا مثل اینکه کلی بزرگ شدی

و نمیتونم درست بخوابم  یا درست بشینم و این هنوز اولشه  

و من چند ماه باید منتظر روزای سختتری باشم اخه

هنوز تازه داری بزرگ میشی 

این روزا با لگد زدنات و شیطونیات فقط شادی رو به من میدی واینکه هر بار از خدا میخوام که تو سالم باشی 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ساينا
11 مهر 91 13:44
25 هفتگي بارداريت مبارك...ايشا... اين روزا به سلامتي بگذره و دخمل كوچولوي نازت رو در پايان بارداريت بغل كني


سلام مرسی مامان سایناجون نگو که داریم غش میکنیم واسه این لحظات

مامان ساينا
17 مهر 91 13:15
سلام .چند وقتي هست كه حضورتون خيلي كمرنگ شده؟چي شده؟
روز كودك بر كودك خوابيده در بطن شما مبارك


سلام مرسی ببخشید اینترنتمون قطع شده بود نی نی هم بزرگتر شده شیطون تر شده نمیتونم زیاد بشینم و وبلاگ هم میدونید که چقد وقت میبره چشم ایشاله ایندفعه با خبرای جدید میام
مرسی که شما ما رو از یاد نمیبرین


C.ela
19 مهر 91 13:16
قربونش برم دخمل جیگره رو!!! بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس! سی الا عاشقته!


مرسی عزیزی
marjan
21 مهر 91 14:11
سلام گلم تو چندتا پست قبل دیدم اسم دخمل میخواستی اینارو ببین!
نازنين زهرا- نازنين نرگس- فاطيما-هستی -نفس -گندم ساحره -ملینا- مایسا -تداعی ترگل- صنم {اگراشتباه نکنم یعنی بُت}-ملیسا -ترگل- ارکیده -نیروانا- آیسا
آی پارا -آلما - آندیا-
نیان- باران- فرگل دریا- نجوا - نیایش- پارمین -آیلین- نسیم -گیسو -یاسی -ترنم- تبسم-مهدیس-یسنا-السا-غزال-سها-ضحی-طهورا-تانیا.النا-مهتا-مٍی گل-مه رو-پریا-شادٍن-گلسا-شایلی-آوا-رها-دیانا-ویانا-صوفیا-آرشیدا-رامیلا-آناآناهل-کیانا-بهار-
لیلی-بهاران-مهرگان-نگارین-مینوفر آریانا-پریزاد-رکسانا
آریانا،سرمه(زیر س کسره داره)،مهیاس،پانیذ،یلدا،آترین،ثمین(یعنی گرانبها)
شاینا،شمیم،شایلی،نازگل،دلناز،پریسان،حورا(یکی از القبا حضرت زهراس)نورا،ویانا،نیکا،ترنم،نارگل،ال آی (الف کسره داره)بیتا،تکتا،پارمین،پارمیس(اگر اشتباه نکنم،یعنی شربت شیرین)،سیندخت،کمند
سروین محیا حسنا پانیذ آدرینا فرینام نینا الینا مهشب آنالی آویسا مهلا
فوژان،موژان،مها{روی میم فتحه داره}



سلام مرسی ببخشید نتونستم وارد وبلاگتون بشم و ازتون تشکر کنم و از همینجا ازتون تشکر میکنم مرسی
درسا کوچولو و مامان
30 مهر 91 17:25
سلام خوبی چه خبر از خودت و نی نی اسم انتخاب نکردی منتظریم ها


سلام مرسی خوبیم اسمش انتخاب شده ولی یه رازه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد