آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

ARSHIDA

دوباره...

1392/11/6 0:38
نویسنده : مامان سودی
812 بازدید
اشتراک گذاری

4/بهمن:

الان که دارم واست مینویسم دارم اشک میریزم مامان .

دوباره تب داری بعد 1 ماه شب و روز رسیدن بهت خوب شده بودی و یه کم جون گرفته

بودیsmiley

بخدا مامان شده بود 1 هفته از خونه بیرون نرفتم و من که هیچکی جرات نداشت از خواب

بیدارم کنه چون سردرد میشم

بخاطرت صبحها بیدار میشدم تا صبجانه واست آماده کنم ناهار آماده کنم

قطره هاتو بدم تعویضت کنم و بخوابونمت و دوباره و دوباره تا فقط به تو برسم

و تو دوباره الان مریض شدی و چند باری هم بالا آوردی از دیشب 4 ساعتی دارم استامینوفن میدم بهت بخاطر تب .smiley

 

 

ناله میکنی و درست هم نمیخوابی خداااااایا کمکم کنFree Emoticon

دفعه قبل 1 ماه جون دادیم هممون تا  شما خوب شدی از بس زجر کشیدم

نمیتونم برگردم به اون روزا و الان دوباره ترسم از همونه.

دلم به مظلومیتت میسوزه مامان.

بالا آورده بودی و اصلا صدا ندادی من اومدم میبینم یهو چکار کردی

بخدا دل آدم کباب میشه بخدا خیلی مظلومی مادر.

اااااااای خدااااااااااااانگرانخدایا اشکامو ببین و نذار قیافه بیحال و مریض آرشیدا

رو ببینم من طاقت ندارم خدایا دلم خیلی سبکهنگران

 

 5/بهمن:

پینوشت:عزیز دل مامانی  شب رو مرتب 4 ساعتی یه بار  استامینوفن دادمت و 8 ساعتی یه بار داروی سرماخوردگیتو  و هراز گاهی یه بار هم میپریدم از خواب که مبادا تب کنی و من نفهمم تبتو چک میکردم و خداروشکر تا صبح دیگه خوب شده بودی ولی ناله میکردی و ساعتهای 10 دیگه بیدار شدی و بردمت سریع پیش مامانم چون دست سبکی داره و هر وقت میبرمت اونجا به نطرم بهتر از داخل خونه ای و شادتر و سرجالتری  اونجا و خداروشکر واقعا هم همینطور شد و کلی خوب شدی و تا شب که اونجا بودم اثری از مریضی خداروشکر ندیدیم روی تو .ولی یه مشکل کوچولو هنوز هست اونم اینه که هر چی بهت میدم دوست نداری و سریع حالت بهم میخوره و بالاشون میاری البته کم و خودتم باعث میشی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mamane mahya
5 بهمن 92 11:16
salam khale khoda bad nade gol dokhtar masmom nashode bashe ?hatman virose jadid omade manam yek hafte mahyaro khob negah dashatam ta mariz nashe azmayeshesho anjam bedam dishab sarma khorde laj mikone azmayesham aghab oftad
مامان سودی
پاسخ
واااااااااای نگو که ما استاد شدیم تو آزمایشات.بسکه ازین بچه آزمایش گرفتن.و همینطورم که میگی عقب می افتاد .تو رو خدا مواظبش باش که بچه رو از پا میندازه من تجربه داشتمایشاله زود خوب میشی خاله
مهشید مامان مهتا
5 بهمن 92 15:25
الهی بمیرم خاله که تو مریض شدی وقتی این کوچولو ها مریض میشن ادم صد بار به خدا میگه خدایا من مریض بشم ولی مریضی گلم را نبینم واقعا ادم دلش میسوزه انشا ا... حال آرشیدا جونم خوب بشه
مامان سودی
پاسخ
خدا نکنه خاله.ممنون
مامان ساينا و سبا
6 بهمن 92 7:33
سلام...بازم خدا رو شکر که بهتره و طولاني نبود...سبا هم چند روزي هست سرفه مي کنه خيلي نگرانش هستم
مامان سودی
پاسخ
آره خداروشکر مثل اینکه خدای زود به صدای گریه مادرا گوش میده.ایشاله سرفه های سبا هم چیزی نباشه و زودگذر باشه
مهشید مامان مهتا
6 بهمن 92 12:22
بیا نی نی گپ من الان آپم 12:20 دقیقه
امیرحسین کوچولو نفس ما
6 بهمن 92 15:37
الهــــــــــی.آخه چرا دوباره مریض شدی خوشگلم.خدا رو شکر که الان بهتری عزیزم
مامان سودی
پاسخ
ممنون.
مامان هلیا
7 بهمن 92 17:47
خوب میشه مامانی اینقدر غصه نخور پیر میشی
مامان سودی
پاسخ
آرررره بخدا اینجوری بخوام خودمو ببازم والا 2 سال دیگه چین و چروک میندازه صورتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد