آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ARSHIDA

تلفن های آرشیدا

1392/10/24 12:47
نویسنده : مامان سودی
478 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه مامانی یه تلفن های مشکوکی داشتی

که تا من میومدم قطع میشدمنتظر

یه بار کمین کردم و دیدم بهله دخملم با باباییش تماس دارن .متفکر

هر جا گوشی رو ببینی {حالا مال هر کی که هست }برمیداریبه من زنگ بزن

و میبری پشت گردنت {نمیدونم گوش تو اونجاست} خندهو میگی بابا بابا

و بعد هم نگاه گوشی میکنی

و میبوسیش{چون عکس بابایی رو صفجه گوشی  بنده هست}

 در ضمن عاشق گوشی مامانم هستی چون تاشو هست

ترکوندیش مامان بسکه باز و بسته اش کردی و

عکس خودتو رو گوشیش میبینی و میگی ای کیه؟

گوشی مامان جون هم چون بازیای زیادی داره اونم بخاطر بازیاش دوست داری

مامان جونیا ببخشیییییید

 

گوشیمنتظر

تماس به من زنگ بزناز طریق پشت گردنخنده

بوس عکس بابایی بعد از پایان تماسیول

پرت کردن حواس مامانی با گیر دادن به پاهات

 

یعنی... عاشقققققققققتماEmoticon

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عموپرهام
24 دی 92 13:52
الهی قربونت برم عموکه اینقدرعزیزی عاشقتم دوستت دارم
مامان سودی
پاسخ
منم عاااشقتم تک عمویی من
مامان هلیا
24 دی 92 15:42
چقدر تو بانمکی خاله. بزار بیام قورتت بدم. بوس بوس
مامان سودی
پاسخ
میسی خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد