آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ARSHIDA

مروارید 6

1392/10/24 14:26
نویسنده : مامان سودی
642 بازدید
اشتراک گذاری

 

l10.gif

عشق مامان ششمین مرواریدت هم دیگه کاملا بیرون اومده و دیده میشه

یعنی الان 4 تا دندون بالا داری و 2 تا هم پایین❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

و  مروارید 6 شما در 11 ماهگیتون بیرون اومد

ولی تاریخ دقیقش یادم نیست عزیزم

مروارید 6 هم مبارک عزیزم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

الان هم که دیگه 1 سالت شده و باید مسواک هم بزنی عشق مامانقلب

پس مواظب این 6 تا مروارید کوشولو باشنیشخند

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

مروارید 6 آرشیدا



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان هلیا
24 دی 92 15:33
مبارک مبارک مرواریداش مبارک انشالله همیشه تندرست باشی آرشیدا جوونی با اون دندونای نانازیه سفیدت قربونت برم خاله
مامان سودی
پاسخ
قبووون شما .اینقدر دوتا دندون بالاییشو دوست دارم که نگو
مامان الیار
25 دی 92 11:54
سلام مامانی خوبیدماشالله نی نی تون خیلی خوشگل و نازهممنون شدم که به وبلاگ ما سر زدید و بابت پیام پرمهرتون هم تشکرما با افتخار شما رو لینک کردیم دوست خوبممیبوسم نی نی گلتونو
مامان سودی
پاسخ
سلام ممنون عزیزم شما هم و همچنین گلماز طرف ما هم نی نی خشگلتونو ببوسید
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 دی 92 4:32
مرواریدت مبارک نانازم
مامان سودی
پاسخ
میسی
عموپرهام
30 دی 92 0:13
عموقربونت بره بااین دندانهای قشنگت عاشقتتتتتتتتتتم
مامان سودی
پاسخ
منم عمویی عاشق
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
1 بهمن 92 2:33
مبارکه مبارک
مامان سودی
پاسخ
میسی میسی
مامان آروين
4 بهمن 92 4:04
سلام دوست عزيزم و مهربونم شرمنده به خدا چند وقتي ميشه كه زياد نميام نت يعنى فرصت نميكنم بيام آپ كنم و به دوستان عزيزم سر بزنم به بزرگي خودتون ببخشيد قول ميدم از اين به بعد حتما زود به زود بهتون سر بزنم راستى من وبتون اومدم براتون كامنت هم گذاشتم بى انصافيه ميگيد يه بار هم به وبمون سر نزدى! خيلى دوستتون دارم و به داشتن دوست نازنينى مثل شما افتخار ميكنم
مامان سودی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم مرسی شما لطف داری.
رعنا
25 اسفند 92 16:10
من شما رو لینک کردم
مامان سودی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم . خوب کاری کردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد