آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ARSHIDA

4 مروارید..

1393/3/20 10:08
نویسنده : مامان سودی
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

خب عشقم یکی از خبرهای خوب و خوشحال کننده اومدن مرواریدات بود گلم که تو این 1 ماه و نیم تقریبا شما 4 تا دندون دراوردی اونم کدوماش؟ فکر کنم دندونای آسیاب هستن که دوتا بالایی همزمان ولی با یک هفته اسهال و استفراغ و یه مقداری هم تب همراه بود که اونروزا هم خیلی اذیت شدم  و خودمم همراه تو لاغر شدم;یه کم رو اشتهات اثر گذاشت ولی خب سعی کردم نذارم و بهتر شدی ولی تاریخ دقیقشونو اصلا یادداشت نکردم و نمیدونم ولی دوتا دندون پایین رو  که اولیش یعنی دندون اسیاب سمت راستت در تاریخ 17/3/93 سر زد و الان کاملا بیرونه و دندون 12 شما در تاریخ 19 /3 /زیر لثه دیده شد که احتمالا  امروز یا فردا دیگه سر میزنه خیلی خوشحالم و بهت تبریک میگم مامانی . دیگه قشنگ میتونی غذاها رو لقمه بزنی و بجوی  آخه قبلا باید حتما له میشدن یا آبکی بود وگرنه میفرستادی بیرون.و اینکه شما 4 روز پیش یعنی 16/3/ برای اولین بار با همین دندونا نون و کره و عسل خوردی منو میگی داشتم بال درمیاوردم ..

 

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آروین ( مهناز )
20 خرداد 93 10:12
سلام سوده جون خیلی دخترت ناز و خوشگله عزیزم من چند تا از پستهایی که گذاشته بودی رو خوندم مخصوصاً سیسمونی رو خیلی قشنگ بود عزیزم به ما هم سر بزن خوشحال میشیم
مامان سودی
پاسخ
سلام عزیزم...مرسی شما لطف دارید ...چشم حتما میایم پیشتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد