آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ARSHIDA

8 ماهگیت عزیزم

1392/7/4 19:22
نویسنده : مامان سودی
449 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی عزیزم که مریض شدی الکی اشک میریزی و میخوای

فقط بغل خودم باشی و دیگه بغل کسی نمیری دیگه واقعا گاهی

اوقات احساس میکنم دستام خشک شدن الان دیگه باور کن هر

لحظه بیشتر قدر مادرمو میدونم و میفهمم که چطور هر لحظه

از زندگیشو برای ما زندگی کرده و چطور هر بار با مریضی ما اون

اذیت میشده از اینجا از مادرم بابت زخمتهای جبران ناپذیرش

تشکر میکنم و همینجا هم ازش معذرت میخوام اگه ناخواسته

حرفی زدم که ناراحتش کردم اگه گاهی باعث آزارش شدم  

مامان منو ببخش که هر روز کودک من باعث میشه قدر تو رو

{#emotions_dlg.e11}بیشتر بدونم مادرم حلالم کن


 از حال و احوال دیروزت بگم که کمی حالت{اسهال} داری

البته زیاد نه ولی همون هم تو رو از جون میندازه خیلی نگرانتم

عزیزم نمیدونم باید دیگه چکار کنم خدا کنه زودتر خوب شی


 دیگه از کارات تو 8 ماهگیت بگم که کاملا دیگه چهار دست و پا میری

{#emotions_dlg.e32}و کلماتی که میگی:

در مواقعی که چیزی رو نمیخوای یا دوست نداری میگی نه نه نه

البته خیلی با ناز یه طوری که میخوایم بخوریمت و

د د د  و ماما ماما و اینکه موقعی که شیر میخوای میگی مم مم

یعنی می می  ولی این کلماتو خیلی وقته که میگی

{#emotions_dlg.e43}اما الان با معنی و واضح تر کردی

 

علاقه عجیبی به بابای من{#emotions_dlg.e11} داری که واقعا دوسش داری و

{#emotions_dlg.e11}یه علاقه خاصی هم به {#emotions_dlg.e11}مامان بابایی داری و

من میبینم و میفهمم که بچه واقعا میدونه که کی واقعا دوسش داره

{#emotions_dlg.e38}{#emotions_dlg.e38}ایشاله همیشه باشن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بهزادکوچولو
4 مهر 92 2:41
خدانکنه مریض شی دشمنات مریض شن
دخترگلم 8ماهگیت مبارک
وقتی شیرین زبونی کنه خوردنی تره


مرسی زن عمو جون
مامان محدثه و مهدیس
4 مهر 92 11:50
شلام شلام جیگر خاله 8 ماهگیت مبارک باشه عسلی


شلام عزیزم
ممنون خاله جون
مامان پندار
4 مهر 92 19:58
ای جونم ... 8 ماهگیت مبارک گلم.... امیدوارم همیشه سالم باشی و گل لبهات بخنده عزیزم
مامانش خصوصی داری


ممنون عزیزم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
4 مهر 92 20:56
سلااااااااااااااااممممممم گوگولیه من
الهی ببین چقدر لاغر شده دخملی
ایشالا که زود زود خوب میشی و بازم مثل همیشه شلوغ بازی میکنی عزیز دلم


سودی جون دکتر بردیش نگفت دوره درمانش چند روزه؟
بهش لیمو شیرین بده اگه صلاح میدونی

سلاااااااااااااااااام عزیزم
آره خاله مریض شدم
ممنون نمیدونم بخدا الان خدا رو شکر خوبه اما وزنش واقعا واسم نگران کننده است بیش از حد داره میاد پایین
درسا کوچولو و مامان
19 مهر 92 18:23
8 ماهگیت مبارک نانازم این رفتارها طبیعیه عزیزم به مرور بهتر میشه


ممنون تا اون موقع ما سکته رو زدیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد