آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ARSHIDA

تولد بهزاد جون

1392/7/5 10:00
نویسنده : مامان سودی
324 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تولد پسر عموت بهزاد 24/شهریور بود که نشد

و عمو اینا طی شرایطی نتونستن و 28/شهریور برگزارش کردن

که مامان بهزاد خیلی زحمت کشیده بود و واقعا تم تولد انگری بردز

رو خیلی باحال واسش درست کرده بود آخه بیشتر تزیینات تم رو

خودش درست کرده بود واقعا دستش درد نکنه همه چیز خوب بود

عزیزم بهزاد جان از همینجا من و عمو پوریا و آرشیدا تولد 2 سالگیت

رو بهت تبریک میگیم ایشاله جشن 120 سالگیت رو با هم جشن

خندهخندهخندهبگیریم 

و آخر شب هم من و شما رفتیم عروسی نسرین جون و کلی هم

خوش گذشت خیلی خیلی عروسی باحالی بود و شما هم تقریبا

بیشترشو بغل مامانم خواب بودی عزیزم اینقدر هم ناز خوابیده بودی

هر کسی از آشنا ها میدید میگفت ماشاله به جونش چقدر عزیزه

ماچواقعا هم عزیزی آخه جیگر مامان

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهزادکوچولو
7 مهر 92 23:30
ممنون زن عمو
بابودن شمااین جشن زیباترشده بوددست شماهم دردنکنه زحمت کشیده بودید


فدات شم عزیزم
ممنون گلم قابل تو رو نداشت میخواستم کادوت بهتر این باشه اما سفارشی بود بدستم رسید دیر شده بود واسه یه کادو دیگه عزیزم خوشحالم خوشتون اومد
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
12 مهر 92 21:57
همیشه به تولدو مهمونی
انتخاب تم تولد خیلی سخته مدتیه در موردش فکر میکنم هنوز به نتیجه ای نرسیدم
اما برای آرشیدا یه ایده دارم تم خورشید به معنای اسمش


ممنون
آره خیلی سخته
واااااااااااااااااااااااای عزیزم کاشکی زودتر بهم گفته بودی من چند ماهه دارم رو یه تم دیگه کار میکنم واقعا ایده خوبی بود ولی واقعا واسم سخته عوض کردن تم چون تمام فکر و ایده هامو واسه اون تم آماده کردم ولی ایشاله تولدای دیگش رفت تو ذهنم حتما حتما حتما ممنون واسه کمکت عزیزم
درسا کوچولو و مامان
19 مهر 92 18:21
تولد بهزاد جان مبارک باشه تزئینات تم هم خیلی زیبا بود چه خوب که به همه خوش گذشته ایشالا تولد آرشیدا جون


مرسی آره واقعا خوب بود کلی خوش گذشت آخه سال قبل من حامله بودم و مخصوصا من عاشق تزیینات تم تولدش شدم دست جاری درد نکنه با این ایده ها که کلا معروفه به ایده دادن عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد