آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ARSHIDA

11 ماهگیت مبارک عزیزم

1392/9/13 14:20
نویسنده : مامان سودی
424 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی من باورم نمیشه یه روز تو فکر سیسمونیت بودم و حالا 11 ماهه که تو در کنار منی و  باید تو فکر تولد 1 سالگیت باشم خدایا شکرت با تمام روزهای خوب و بد زندگی با تو خدایا شکرت که اینقدر دوستم داشتی که یه دختر بهم دادی خدایا شکرت بخاطر وجود شوهر و دختر خوبم

 

قلب هستی من 11 ماهگیت مبارکقلب

 

 منو عشقم    منو عشقم

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محیا
15 آذر 92 15:37
salam azizam 11 mahgardet mobarak dandonaye jadidetam mobarak khoshkel khanomi khoda kone mahya ham dandonaye balai dar biyad.
مامان سودی
پاسخ
ممنون خاله جون دندونای محیا هم درمیاد نگران اون نباش تو فقط نگران این باش که بدون اذیت شدن محیا دربیان
امیرحسین کوچولو نفس ما
16 آذر 92 3:11
مبارککککککک 10000 ساله بشی عزیزم.گلم آرشیدا جون هنوز کوچیکه این پست غذای کمکی رو که دیدی مال 13 و14 ماهگی امیرحسینه.....توی روز شما 1 وعده صبحانه که بهتر فرنی باشه و بعد ناهار و بعد عصرونه که میتونه میوه و چند تیکه بیسکوییت مادر....یا.....کراکر یا چوب شور...یا......یکمی ماست......باشه و بعد هم شام ....همین عزیزم.شیر هم که قبل از هر وعده بهش بده.آب میوه رو هر روز بهش بده. من از 6 ماهگی هر روز به امیرم میوه میدم البته چون خودشو نمیخوره،آب میوه ها رو میدم...باورت نمیشه چون امیرحسین کم وزن دنیا اومد دیگه من عادت کردم که مدام بهش برسم تا یکم جون بگیره تمام زندگیم حول و هوش این میگرده که چی بدم بخوره که براش خوب باشه....درمورد سرلاک همون طور که عکسهاشو دیدی، البته اینها یخورده از اون قوطی های سرلاکی بود که خورد....اصلا روی وزنش تاثیری نداشت و 5 ماه بهش دادم که خیلی هم پشیمونم کاش همون فرنی رو میدادم.فرنی برنج داره و کره میشه بهش زد و سالم تره و بیشتر وزن میگیره...امیدوارم مفید باشه
مامان سودی
پاسخ
ممنون
امیرحسین کوچولو نفس ما
16 آذر 92 3:15
پست های قبلی غذای کمکیمون رو بخون توی اون برای سن آرشیدا بیشتر خوراکی هست.راستی دنت خیلی خوب باعث میشه بچه وزن بگیره اما توت فرنگیش هنوز واسه آرشیدا زوده.اگه هم سرما خوردگی داشت بهش نده چون خامه داره و چربه ممکنه گلوش درد بگیره
مامان سودی
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی
شهرزاد
16 آذر 92 18:17
11 ماهگیت مبارک باشه گل دختر
مامان سودی
پاسخ
ممنون خاله جون
بهار
17 آذر 92 18:14
سلام سودی جان، من لوگوی وبلاگم رو از منوی شما برداشته بودم... داشتم تو وبلاگا میگشتم که دیـــدم لوگوی اون خانمی که بهتون پیام داده همچنان تو یکی از وبلاگ ها هست. http://www.elenanahami.niniweblog.com/ نمیدونــم چرا دقیـــقا اومدن به شما گفتن که لوگوی من تو وبلاگتونه!! این خانوم خودشون قالب طراحی میکنن. و مدیریت این 2تا آدرس bofy.ir و http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ با خودشونه. اتفاقا من فکر میکردم که باهاشون دوست هستم! نمیدونم چرا با توجه به اینکه منو میشناختن این حرف رو زدن. در صورتی که اگه حرفشون درست بود لو گوی خودشون رو از وبلاگ الــنا (http://www.elenanahami.niniweblog.com/) حذف میکردن یا اصلا به خودم میگفتن! در هرصورت گفتم که یه وقت فکر نکنی اهمیت ندادم عزیزم.
مامان سودی
پاسخ
مرسی عزیزم منم نمیدونم واله من همون پیام رو واست فرستادم گلم
مامان و هلیا
21 آذر 92 16:11
شمارش معکوس تا یکسالگی ارشیدا جوونی آغاز شد دندونات مبارک عزیزم بیا بغلم
مامان سودی
پاسخ
مرسی هورااااااااااااااااااااااااااا دارم میشم 1 ساله
مامان و هلیا
21 آذر 92 16:27
خاله جون یه بار دیگه همه خاطراتت را مرور کردم ماشاللا بزرگ و خانوم شدی
مامان سودی
پاسخ
مرسی خاله جووووووووون آره واسه مامان و بابامم باور کردنی نیست من تا 20 روز دیگه میشم 1 ساله
درسا کوچولو و مامان
1 دی 92 18:01
فقط یک ماه دیگه مونده تا تولد آرشیدا کوجولوی نانازی هورااااااااا 11 ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان سودی
پاسخ
ممنون آره باورکردنی نیست واسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد