آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ARSHIDA

سرما خوردگی و آخرین روزای 10 ماهگیت

1392/9/9 2:44
نویسنده : مامان سودی
480 بازدید
اشتراک گذاری

اینبار مامانی بگم از وضع و اوضاعمون که 3تاییمون رفتیم برای مریضی بابایی جلوتر مریض شد و افتاد تو رختخواب که با مراقبتای مامانیش تقریبا بهتر شده بود که من و شما همزمان افتادیم و تب و گلو درد و سرفه که ما هم رفتیم خونه مامانم هر کی مامان خودش دیگهنیشخندو تا امروز یعنی 4 روز اونجا بودیم و ازم مراقبت کرد مامانی تا بهتر شدیم اومدیم خونه هنوز هم کاملا خوب نشدیم یعنی من به نسبت این چند روز خیلی بهترم ولی سردردای بدی دارم اما شما هنوز سرفه های ناجوری میکنی که خداکنه بیشتر نشه و زودتر خوب شی و بگم که اشتها هم نداری و معلومه دیگه اوضاع وزنت دیگه چطوره الان میگم خوشبحال بچه های شیر خشکی که همسن توان و حداقل 10 کیلیویی وزنشونه و این مریضیا خیلی روشون اثر نداره ولی شما الان دیگه فکر کنم رسیدی به 6500 در سن تقریبا 11 ماهگی ای کاش به حرف کسی گوش نکرده بودم و ....مهم نیست ولی خداکنه تو خوب شی اینا دیگه گذشته وزنتو بعدا جبران میکنیم ایشاله مشکلی برات پیش نیاد و زودتر خوب شی خلاصه الان نزدیک  2 ماهه که یه روز خوبی و دو روز بد و این اوضاع و احوال من  و شماست ای خدا چی بگم

 

خوب از کاراتم بگم

که موش میکنی صورتتو ووووووی اگه بدونی چه موش بامزه ای هم میشی که میخوایم بخوریمت هنوز موفق نشدم ازت عکس بگیرم چون هر وقت دوست داری اینکارو میکنی

 

مو رو کاملا میفهمی و میپرسیم موهات کو دست میذاری روشون

و وقتی شونت دستته میزنیش به موهات

 

میگیم چشمهای بابا کجاست چشای خودتو تند تند میزنی بهم

 

میگیم برقص دستتو تگون میدی

میگیم بپر بپر بالا پایین میشی در حالت نشسته

میگیم سر سری سرتو به راست و چپ حرکت میدی 

 و جدیدا هم کلمه می می رو فراموش کردی و به می می هم میگی به به

علاقه عجیبی به خوردن دستمال کاغذی داری که میری سراغش

و میکنی تو دهنت و تا میام طرفت دست میکنی از دهنت درش میاری

و سریع میدی به من این حرکتت کلی خنده داره مثلا جساب میبری؟؟

واسه لباس پوشیدنت کلی مکافات داریم

چون از اول تا آخرش تو گریه میکنی و میگی نه نه

هنوز عاشق حمامی و هیچ ترسی هم نداری و بعد از حمامconnie_36.gif

هم یه خواب 3 ساعته حتما هست

فعلا که همینا یادمه تا چند روز دیگه هم عشقم میری تو 11 ماه از زندگیت و

 لجظات شیرینی که به من و بابایی دادی عشقم

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

درسا کوچولو و مامان
9 آذر 92 11:25
وای خدای من چقدر این بچه مریض میشه مامانی تورو خدا بیشتر بپوشونش تو خونه همیشه پهلوهاش را با دستمال ببند و دیگه هم این حرفها را نزن که کاش شیرخشک میدادم نمیدونی من چقدر اذیت شدم تا درسا شیرخودمم خورد اما کم شد و مجبور شدم شیرخشک بدم الانم که دیگه غذا می خوره دارم سعی می کنم دیگه شیرخشک ندم بهش بچه وقتی میخواد دندون دربیاره کلی اذیت میشه و بی اشتهاست واسه همینم سخت وزن می گیره حسابی مراقبش باش تا دیگه مریض نشه هروقت میام دلم یه جوری میشه که مریضه
مامان سودی
پاسخ
به خدا جای من نیستی بچه ای که با شیر مادر رشدش در حد بچه های شیرخشکی بود و تپل و بدون هیچ مریضی یه دفعه آب شد واقعا آب شد جلوم بخدا خیلی ناراحتشم نمیدونی چقدر صعیف شده و جالب اینجاست که هیچ دلیلی هم نداره تمام آزمایشه انجام شده اما تند و تند سرما میخوره و دندون همین
بهار
9 آذر 92 16:29
سلام عزیزم لوگورو برداشتم عزیزم، نگران نباش، مرسی که گفتی فداتشم. خوبی؟ دختر گلت حالش خوبه؟ بهتر شده؟
مامان سودی
پاسخ
ممنون آره خاله خداروشکر که قعلا بهترم
مامان کیان کوچولو
9 آذر 92 20:33
عزیزم میدونم خیلی سخته ایشالله که زودتر حالتون خوب بشه .. خیلی مواظب خودتون باشید عزیزان من
مامان سودی
پاسخ
ممنون آره واقعا بدترین روزهای زندگیم تو این 11 ماه زندگی آرشیدا همین مریض بودنش بود
مامان فتانه
10 آذر 92 13:15
وای انشالله زود زود خوب بشین و دیگه مریض نشین ...الهی زودتر وزن بگیره و چاق و تپل بشه
مامان سودی
پاسخ
ممنون مریض نشه بخدا چاق و تپل پیشکش واله
مامان ساينا و سبا
11 آذر 92 13:17
سلام...اين ديگه چه حرفي بود ؟!!!!!!شايد الان خوب رشد نکنه اما در کل قوي هستش و خيلي از مريضيها را که بچه هاي شيرخشکي سريع مي گيرن (در درازمدت) ،آرشيداجون بدنش درمقابل آنها مقاومه...اينو مطمئن باش ...اين يک کيلو و دو کيلو هم خيلي مهم نيست (الان به چشم مي آد ولي به سن ساينا که برسه اصلا مهم نيست بلکه مقاوم بودنش و ديرتر مريض شدنش خيلي مهمتره) راستي سعي کن دماي خونه تقريبا با دماي بدن يکي باشه نه زياد گرم کن و نه زياد سرد باشه و همينطور طرز پوشش آرشيدا هم مناسب باشه ...اين روزا نه لختي بپوشونش و نه گرم گرم که بچه عرق کنه نگران نباش...مواظب خودتون باشيد و انشا... که از اين به بعد زمستون بهتري در پيش داشته باشيد و مريضيها ازتون دور باد
مامان سودی
پاسخ
اره درسته ولی مرضیه جان الان هم اونقدرا در مقابل یه اسهال و استفراغ اینقدر بدنشون ضعیف میشه که خودتو میخوری نمیدونم شما تجربه ات بیشتره شاید
امیرحسین کوچولو نفس ما
11 آذر 92 15:27
کاملا باهات موافقم عزیزم در مورد شیرخشک.کاش منم به حرف این دکترها گوش نمیکردم.من که شی خشکی بودم بدنم از خیلی شیر مادر خورها محکم تره ولی امیرم خیلی ضعیفه.همه شیرخشکی ها سالم ترن چون شیرخشکهای الان همه با ویتامین غنی شدن و از شیر مادر بهترن.ولی خوب درس عبرت شد واسمون....الهییی چقدر کارهای این وروجکا مثل همه....مامانی خصوصی هم داری
مامان سودی
پاسخ
آره واقعا
خاله جونی
12 آذر 92 15:15
الهیییییییی عزیزم ایشالا دیگه مریض نشی
مامان سودی
پاسخ
ایشاله ما که چند ماهه کار دیگه ای نداریم واله
عموپرهام
12 آذر 92 23:54
الهی عموقربونت بره کاشکی مریض نمیشدی عموفدای کارهایت بشه گلم عاشقتم باتمام وجوددوستت دارم
مامان سودی
پاسخ
ممنون عمو منم اندازه تمام دنیا دوستت دارم
مامان محیا
14 آذر 92 20:02
salam azizam toham dele pori az vazn nagereftan dari mahya alan 8 kilost kolan shir khoshk mikhore chand roze aslan ghaza nemikhore kheili negaranesham
مامان سودی
پاسخ
آره بابا دیوونه شدم بس که حرص این وزن گیری آرشیدا رو خوردم مهم برام وزنش نبود اما این مریضی کلا وزنشو کم کرده واسه این نگرانم
مامان فتانه
15 آذر 92 14:18
مااومدیم با یه اپ جدید
مامان سودی
پاسخ
اوووووووووووووووووووومددددددددددددیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد