آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

ARSHIDA

سفر اصفهان نی نی

1391/6/3 15:00
نویسنده : مامان سودی
965 بازدید
اشتراک گذاری

HelloLRStarCowGirl.jpg 

سلام به عزیزترینا

اول از همه من و نی نی و بابای خوشمل نی نی از همتون واسه شرکت

تو مسابقه اسم واسه شاهزاده کوشولوی ماتشکر کنیم

ما بازم منتطرتون هستیما مسابقه هنوز ادامه داره

خوب شاهزاده من اینبار میخوام خاطره سفرت به شهر زیبای اصفهان رو بگم
تو الان حدودا ٥/٤ ماهته البته تو دل منی وما هر روز بیشتر احساست

میکنیم وعاشقانه دوستت داریم

این سفر رو مامان جون و باباجون مهربون که همیشه با لطفاشون

ما رو خجالب زده میکنن واسمون برنامه ریزی کردن وقرار بود

 که ماهه پیش بریم اما از دلایلی که الان رفتیم سلامتی تو بود که یه کم

باعث نگرانی میشدکه هنوز تو ماههای خطرناک بارداری بودی

و مامان جون و باباجون دیرتر واسه سفر برنامه ریختن که خیلی هم

عالی شد وسفر خوبی بود چون تو دخمل نازماصلا اذیت نکردی و

من هم با مراقبتاشون خوب بودم

چهارشنبه  شب با باباجون ومامان جون و عمو پرهامی وزن عمو وبهزادی  راه افتادیم

 و هر جایی که میشد کمی می ایستادیم تا من کمی راه برم و قدم بزنم3d smiley 038

اخه خانم دکتر مهربون گفته بود که باید 1 ساعتی یه بار  پیاده شم و کمی قدم بزنم

 واسه خاطر شما نی نی جون

تو راه جایی بنام مسجد ابوالفضل Mosqueبود که اونجا بیشتر معطل کردیم تا بابایی

 و باباجونی کمی استراحت کنن

روز 5 شنبه قبل از ساعت 12 رسیدیم اصفهان و رفتیم هتل همه مون اینقد

خسته بودیم که فقط میخواستیم بخوابیم و همین کارو کردیمو یه خواب عمیق36_1_50.gif

تا عصر استراحت کردیم و عصر هم رفتیم سی وسه پل انروز به همینجا ختم شد

  اخه خسته هم بودیم

روز جمعه رفتیم یه جا که اسمش منار جنبان بود کلی هم با بابایی عکس گرفتیم

بعدطرفای ظهر رفتیم کلیسای وانک که تو محله جلفا{محله ارمنی نشین اصفهان} بود وجای خوشکلی هم بود

عصر هم رفتیم میدان نقش جهان و معلومه که اونجا هم درشکه سواری

 و ای جانم خوشحالی بهزادی عزیزم واونجا خیلی دلم میخواست تا بودی

واسه دیدن اسبا که ببینم چه عکس العملی نشون میدیني ني شكلك

شب هم شام خوردیمو خسته رفتیم واسه خواب

روز شنبه هم همه خوشحال و سر حال رفتیم واسه جای دیدنی بعدی

که اول اونا موزه تاریخی وطبیعی بود که اونجا واسه بهزادی{عزیز دل زن عموشه} 

از همه جذابتر بود اخه لحظه ای چشمش به حیوونای موزه افتاد همش

با چشای گرد میگفت هوف هوف هوف

ولی از راه دور  اخه وقتی میخواستیم کنارشون ازش عکس بگیریم چسبیده بود

 به مامانش و نتونستیم یه عکس تکی کنار حیوونا ازش بگیریم 

در کل خوب بود بعد هم رفتیم به چهل ستون واونجا هم که خیلی خوب بود و به همه خوش گذشت

عصر شنبه هم رفتیم به مراکز خرید که اونجا یه لباس نانازني ني شكلك

 هم واست خریدیم به سفارش مامان بزرگ{مامان خودم} واسه تو گل ناز هممون

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

بهارناز
3 شهریور 91 3:17
اینو واسه همه فرستادما جوگیر نشی
یخ فروش جهنم
4 شهریور 91 8:10
سلام وبم به روز شده خوشحال میشم تشریف بیارید و با قدم هات وبم را عطراگین کنی یــک عمــر دور و تنهــا، تنهــا بــه جــرم ایــن کــه او، ســر سپــرده مــی خــواســت! مــن، دل سپــرده بــودم . . . خیلی زیبا بود بهت خوش بگذره عکس ها حرف نداشت
بهزادکوچولو
4 شهریور 91 23:56
مسافرت باشماخوش گذشت

مرسی زن عموکه به مامانم کمک میکنی تاوبلاگ منو کامل کنه

الهی من به قبون تک پسرمون بشم قابل تو رو نداره گلم
وظیفمه
مامانتم خیلی جاها به من کمک کرده

یوس بوس
مامان ساينا
5 شهریور 91 14:11
رسيدن به خير...هميشه به سفر...معلومه كه بهتون حسابي خوش گذشته...عكس سوغاتي هاي شازده خانوم رو واسمون بذار تا همين حالا صورت ماهشو تو اون لباساي خوشكل مجسم كنيم


چشم مرسی ایشااله بزودی رو سیسمونیش میزارمو نشونتون میدم
بهارناز
5 شهریور 91 22:46
سلام. خوب من همش آنم . میام منم به بچه ها سر میزنم نظر میذارم ...
مامان ساينا
6 شهریور 91 7:20
بازم سلام...غيبت نكنيد كه واسه ني ني تون خوب نيست...من چند روزي سيستم نداشتم ...خراب شده بود با موبايل هم فقط نظرات را مي تونستم تاييد كنم ولي نظر نمي تونستم بذارم


سلام چشم اهان واسه همین نبودید مرسی سلام برسونید
یخ فروش جهنم
6 شهریور 91 7:36
سلام خوبی شما و کوچلوی شما خوبه؟


سلام مرسی خوبن همه سلام دارن خدمتتون نشد بیام تو وبلاگ نمیدونم چرا؟نکنه اینم رمز داره؟

طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 15:53
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
بهارناز
7 شهریور 91 16:47
آخه خاله جونی دوستای من نی نیای همسن خودم هستن قربون تو بره خاله
بهارناز
7 شهریور 91 16:48
ولی چشم .
اگه نی نی دیدم بهش میگم بدوئه بیاد پیش نفس خاله


میسی خاله
مامان امیر
7 شهریور 91 18:34
سلام عزیزم
ان شاء الله همیشه به گشت و تفریح باشه و هر سه با هم خوش و خرم باشید
ممنون که به ما سر زدید بازم بیاید خوشحال میشیم


سلام میسی که شما هم اومدید چشم ما هم میایم
بهارناز
8 شهریور 91 13:37
آفرین دخترای خوب
C.ela & selena & lendia & kamelia & lady
8 شهریور 91 21:29
سلام خاله سودی خانومی!!!! خوبید؟؟ اصفهان پس خیلی خوش گذشته به شما و پرنسس خانومی!!! راستش خاله سدی من الان یه مدت زیاده که مسافرتم و هنوزم هستم! لندیا و سلنا هم نیستن!!! کاملیا و لیدی هم فعلا تا اطلاع بعدی نمیتونن بیان!!! همه ناراحت شدن از دستمون که نبودیم!!! شما از ما ناراحت نشینا!!! ببخشید که دیر سر زدم!! راستی یه اسم ترکی قشنگ : آیلار به معنای ماه ها البته آیلا ینی ماه ولی آیلار که میگیم جمع بسته میشه!


سلام عزیزم نه بابا راحت باشید مرسی از اسمت اما این اسم دختر عممه
C.ela & selena & lendia & kamelia & lady
8 شهریور 91 21:33
چن تا اسم دیگه سولماز ینی ضد پژمردگی و شاداب و با طراوت و جوان اسم ترکی هم هست! سونل اسم یه پرنده هست و این اسم هم ترکیه! مهشید : ینی نور و روشنایی ماه آیناز : فک کنم ینی دختر ناز
C.ela& selena& lendia& kamelia& lady
12 شهریور 91 21:34
اسم دخملونه ترکی: من خیلییییییییییی خوشم اومد خیلی اسمش نازه!
اولدوز : ینی ستاره زیبا
اگه اسمای دیگه قشنگ هم شنیدم میام مینویسم


میسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد