آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

ARSHIDA

مسابقه اسم قشنگ

1391/5/25 13:46
نویسنده : مامان سودی
4,592 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                                                   

همه بدوید بیاید واسه مسابقه اسم قشنگ

این مسابقه واسه انتخاب اسم واسه خرزو خان ماniniweblog.comببخشید

 شاهزاده ماniniweblog.com هست که از همه میخوایم بیانو  اسمای قشنگی رو

که دوست دارن به ما پیشنهاد بدن با تشکر

خوب شرایط مسابقه

منو عشقماسم دخمرانه باشه

تو این مسابقه هر کی میتونه شرکت کنه وشرایط سنی

نداره حتی پدر بزرگا ومامان بزرگاتون نی نی ها

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

اسم باید ایرانی باشه :کردی ,لری,فارسی,ومخصوصا ترکی

اصلا هر چی باشه ایرانی باشه ني ني شكلكخارجکی نباشه هاني ني شكلك

اهان این یکی خیلی مهمه باید رعایت شود:معنی

 اسم  من [نی نی] باید قشنگ باشه

اسمم لفطا سخت نباشه که خودمم نتونم بگم

اسم باید تک باشه یعنی اسمی نباشه که تکراری باشه

و همه شنیده باشن .باسه؟

 

 

 

 

 

و اینکه شما صد بار هم میتونید بیایدو اسم بذارید واسه

نی نی خانم اصن اشکالی نداله

 

هر کی قشنگترین اسم رو بتونه انتخاب کنه اسم برتر شناخته میشه

ویه جایزه خوب هم از طرف مامان و بابای نی نی دریافت میکنه

در ضمن اگر در مورد بعضی نظرات که تو قسمت ثبت نظرات

از خودتون چیزی ندیدید امیدوار باشید چون ممکنه اسم انتخاب شده

 تو اسامی شما باشه

میسی از همتون

 

                                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

خاله جون سپهر
25 مرداد 91 11:53
سلام مامان جوجو کوچولو


تیارا

به معنی آراینده چشم ، ریشه اسم لریه
خلاصه اینکه من این اسم رو خیلی دوس دارم و تقریباً یه اسم غیر تکراریه هم قشنگه هم ایرانیه


سلام خوش اومدید
میسی اسم قشنگیه
وافرین به شما میبینم که تمام شرایط رو رعایت کردید
مامان و بابا
25 مرداد 91 12:01
سلام تو هم که مثه منی همش دنبال اسم نی نی
اما من بالاخره پیدا کردم اسم مورد نظرمو
مهراسا (اسم نی نی خودم ایشا...) یعنی زیبا روی همچون خورشید
انیسا یعنی زن مهربان و عاشق
دلسا یعنی مایه ارامش دل
ستیا یعنی بانوی برگزیده
همین ها رو یادم بود


سلام مرسی اره اسم قشنگیه ولی مهرسا اسم دختر عمه بابا پوریاست ایشااله که دخمل خوشکلت خوش نام باشه
ولی بقیه اش جدید بود میسی بازم کمک کنی ها

بهارناز
25 مرداد 91 12:13
سلام.
چطوریت نی نی و مامان ؟



سلام عزیزم
خوبیم خدا رو شکر تو چطوری خوبی؟
بهارناز
25 مرداد 91 12:14
میدونستم خاله نداره چون گفته بودی اما عمه رو حدس زده بودم. آخه من خیلی با هوشم
بهارناز
25 مرداد 91 12:16
ملیسا که فکر کنم معنیش دختر دریا
البته حقیقتش خیلی خوشم نمیاد از این اسم.



بدجنس اسمی خوشت نمیاد واسم میذاری؟
بعدا بگی سلام به بعضیا؟
بهارناز
25 مرداد 91 12:17
سایناز.
سایناز نه سانازاااااااااااااااااااااااا


مرسی خوبه
بهارناز
25 مرداد 91 12:19
حالا واسه اسمش این شرایطو گذاشتی .
واسه شوهر دادنش چیکار میخوای بکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مواظب باش شوهر دیگه قحطیش اومده ها


لوس کشتیمون از خنده
تازه شرایط شوهر دادنش 100 برابر میشه اخه دخملم کارش درسته بعدشم بیسته
میسی بوس
بهارناز
25 مرداد 91 15:20
سلام.
اکی عزیزم.
من که نمیدونستم.
تو خودت به سلیقه ت انتخاب کن


سلام به خاله خوشمل نی نی
مسیی باشه حالا راهنماییت کنم تا تو برنده شی
بهارناز
25 مرداد 91 15:22
آهنگ قابل شما رو نداره .
من خودم بالاخره عمه میشم اما خاله نمیشم پس خاله ش .
بعضی وقتا عمه ش


فدات شم واسه وبلاگ خودت نازه
در هر صورت هر چی دوست داشتی باش ما هر 2 تاشو قبول داریم
عمه خاله بهار
بهارناز
25 مرداد 91 15:22
نخیرم. اونموقع بهش نمیگم بعضیا میگم ملوسک
بهارناز
25 مرداد 91 15:30
نازپریا . که میتونی هم نازی صداش کنی هم پری هم پریا. سلاله به معنی پاک .
بهارناز
25 مرداد 91 15:42
آریاناز :موجب فخر و مباهات قوم آریایی . عاشق این اسم شدم
بهارناز
25 مرداد 91 15:43
آریانوش :شادکننده و خوشحال کننده آریاییان

.
کلا عاشق اسماییم که اریا توش داره


بابا اریایی
بهارناز
25 مرداد 91 15:46
آهیدناز. آهید به معنی آهو . معنیش میشه آهوی ناز. این اسما خوبیش اینه که میتونی هم نازی صداش کنی هم مثلا آهید.
آذین
26 مرداد 91 1:41
سلام.ممنونم که اومدید.هنوز برای مامان شدن من خیلی زوده!!!!!!!!!!مواظب نی نی تون باشین.بازم میام.شما هم بیاین.
بهارناز
27 مرداد 91 1:25
شما مادر و دختر کجایید ؟!
معلوم هست ؟



ما مسافرتیم اصفهان
C.ela& selena& lendia& kamelia& lady
27 مرداد 91 11:28
صنم( به معنای بت! خیلی هم تکه!) پرشیا ( به معنای شاهزاده ایرانی) آنیسا ( به معنای همانند خدای خورشید) یه اسم خیلییییییییییییییییییی تک "شوکا " (یک نوعی از یک آهو ی خیلی خوشگله!) خاله سودی اصلا نگران نباشید. میرم از هر جا که شده اسم تک و خوشگل پیدا میکنم واسه ی پرنسستون!!! فعلا.
مامان ساينا
28 مرداد 91 7:40
سلام سلام
مي دونم كه مسافرت هستيد اميدوارم بهتون خوش بگذره
واما اسم

آريسا به معني دختري كه مانند آرياييان نجيب و اصيل هستش
سلوا كه معنيشو نمي دونم ولي خوشم مياد
(بازم چيزي يادم اومد ميام پيشت)


خیلی خوشکلن مرسی
بهارناز
29 مرداد 91 3:33
فطر آمده خوردنی فراوان بخورید پیتزا و کباب و مرغ بریان بخورید دزدانه اگر در رمضان میخوردید شوال رسیده پس نمایان بخورید عید فطر مبارک . اپممممممممممممممممممممممممممممممممممم با زنان نام آور ایران باستان
پردیس
31 مرداد 91 15:39
هه!چه خبره اینجاااا؟؟
انقد زور نزنید کل اسمارو بگردید اسمی توپ تر از اینا پیدا نمیکنید:
یسنا،کیانا،روژان،سودا(sevda)
جایزه هم نمیخوام!!کی ب کیه!


مرسی پردیس جان عزیزم اسمای قشنگی ان بازم بذار سلام ما 3 تا رو هم به مامیتم سلام مخصوص ما رو بر سون

خانومی و اقایی
2 شهریور 91 10:44
سلامـــــــــــــــ دیروز تاحالا هر کار میکنم وبتون باز نمیشد.... عزیزم اگه شما سودی هستی من ÷یشنهاد میکنم سیلویا یا سابرینا بزارین
خانومی و اقایی
2 شهریور 91 12:18
سلام مامانه خورزوره خانوم..... منکه اسم گفتم چشم بازم میگردم...یه نرم افزار دارم به اسم سالنامه سلامت توش همه چی هست از اسم بگیر با معانی تا تست روانشناسی و سلامت و کلی مطلب....سابرینا رو از تو اون گفتم...فکر کنم به معنی درخشنده باشه... مامان سودی وبتون بد باز میشه وگرنه امروز لینکدونی کردم حذفتون نکردم
شهرزاد
2 شهریور 91 15:25
سلام نی نیه من که هنوز تو دلمه پسمله و من قبل از اینکه بدونم پسمله یه سری اسم دخترونه هم انتخاب کرده بودم که چون پسمل شد گفتم به شما بپم یه کمکی هم کرده باشم
از بین اسمهایی که من دوست دارم
ترانه
فلور
آوا


ok مر30

شهرزاد
2 شهریور 91 17:07
این اسم رو فراموش کردم بگم آیلین به معنی هاله ی دور ماه
aida
17 شهریور 91 1:23
آیدا: ماه
ماهک :ماه کوچک
ال آی :ماه قبیله
آوا
آیسا
نازین
نوریا
نورا


میسی خیلی نازن اسماتون
مامان کیان کوچولو
27 شهریور 91 12:14
عزیزم من نازنین خیلی دوس دارم با ماهک .... قشنگن به نظرم ..
صبا
26 آبان 91 18:08
سلام من اتفاقی وب شمارو دیدم راستش برا یه نشریه دنبال اسم میگشتم. خوشحالم از اینکه داری مامان میشی حتما خیلی حس قشنگیه کار منم بیشترش با بچه هاس برا همین خیلی اسمای جالب شنیدم. یه بار برا طرحم تو یه منطقه کرد نشین بودم اسم بچه هاشون خیلی قشنگ بود واست مینویسمشون ایشاله که خوشت بیاد.
ژینا: زندگی و حیات
اسرین: اشک چشم
نشمین: اسم یه گله
زونا: گل آبی رنگ
ژینو: زنده و پابرجا


سلام مرسی که به ما سر زدید اسمای قشنگی ان چشم با بابایی روشون فکر میکنیم بازم مرسی نتونستم وارد وبتون بشم
ریحانه
8 دی 91 13:43
ریحانه اسم خودمه من این اسم رو خیلی دوست دارم


سلام مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد