آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

ARSHIDA

نذری خوشمزه نی نی

1391/5/24 14:30
نویسنده : مامان سودی
937 بازدید
اشتراک گذاری

 

سیلااااااام

امروز با دختر نازم قران و زود تر خوندیم تا بیایم سری به

 

وبلاگشو دوستاش بزنیمcomp25.gif

 

اخه ما با هم از اول ماه رمضان داریمهر روز ١ جزو از قرانو Koranمیخونیم تا

 ٣٠ روز قرانو تموم کنیمني ني شكلكولی کم کم تو ١ ماه احساس میکنم که

 هر بار واسم سخت میشه فکر کنم  تو این تقریبا ١ ماه کلی

بزرگترشدی 203410_girl_with_butter.gifاخه نمیتونم مثل قبل راحت بشینم  وهی تند تند

 خسته میشمو جابجا میشمsad.gif

اذیت که نمیشی مامان گلم؟؟؟

از روزی که تو رو حامله شدم خیلی با خدا دوست شدیما کلک چکار میکنی

 اونجاislamicچند روز پیش هم بابا پوریا خواست که واسه سلامتی تو

 

روز ٢١ ماه رمضان یه شله زرد نذری درست کنیم

وبا مامان جون که صحبت کردیم موافقت کردشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

انگار خودتم میخواستی چون همه چیز مهیا بود شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز و با کمکهای زیاد

 مامان جون وزن عمو سمیه  و

بابا جون که مواظب فسقل بود /که خدا خیرش بده/

 

کارا ردیف شد و یه شله زرد خوشمزه ای درست شد که

که هر کی می خورد به به و چه چهش براه بود شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

تو که خوردی نی نی ناز من ولی جای همه دوستات خالی

 

ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ساینا
23 مرداد 91 21:18
طاعات و عبادات قبول ... واقعا که شله زرد خیلی خیلی خوشمزه ایی بود من شاهدم
بهارناز
23 مرداد 91 22:37
سلامممممممممممممممم . همینا تو ذهنم بود. چشم حتما . قران که میخونی واسه منم دعا کن تورو خدا . داغونم. تازه تولدو دیدی !!!!!!!!!!!!!!! به به اون واسه تیر بود.
بهارناز
23 مرداد 91 22:37
شله زدم نوش جونتون
مامان امیر
24 مرداد 91 10:52
ممنون از رأی طلایتون عزیزم اول از امیرم فیلم گرفتم بعد از روی فیلم قسمت خمیازه رو عکس گرفتم. بای
❤مامان آزی❤
24 مرداد 91 12:53
عزیزم من برات یه تلگراف میفرستم که لیست اسامی ایرانی دخترانه است


ok میسی
خیلی کمکمون کرد
مامان امیر
24 مرداد 91 23:58
قبول باشه ان شاءالله عزیزم
میشه لطف کنید روز شنبه برای دادن رأی به امیرم دوباره تشریف ببرید آخه قبل از اون رو قبول ندارند و من نمیدونستم رأی گیری از روز شنبه شروع میشه شرمنده هستم . ممنون


مرسی چشم اگه بودم اخه داریم میریم مسافرت
مامان بهزادکوچولو
25 مرداد 91 2:05
نذرتون قبول کاری نکردم وظیفه ام بود....امیدوارم نی نی بسلامتی بدنیابیادفکرنکنی فقط دخترخودته بایددخترمنم بشه


نه بابا هنوز بدنیا نیومده خواهان پیدا کرده
میسی زن عمو سمیه چشم دخمل شما هم میشم


آذین
25 مرداد 91 2:55
سلام.وبلاگ زیبایی دارید.خوش حال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید.ممنون


میسی شما هم وب قشنگی دارید
بهارناز
25 مرداد 91 3:41
سلام. سودی جون این خرزو خانمت که دیگه شده شاهزاده خانم . پس منش شاهانه ش کوووووووووووووووووو ؟ نباید بگه برم یه سر به خاله بهارمم بزنم.
بهارناز
25 مرداد 91 3:45
یه عاشق میگه : اگه اتفاقی واست بیفته میمیرم اما یه رفیق میگه : اگه بمیرم هم نمیذارم واست اتفاقی بیفته !! رفیقتمممممممممممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد