آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

ARSHIDA

سوپرایز سوپرایز سوپرایز سوپرایز

1391/5/18 20:13
نویسنده : مامان سودی
689 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

امروز روز برملا شدن راز بزرگهشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 

 

حالا کی حدس میزنه من چیم؟

یه راهنمایی میکنم من خیلی ناناز نازیم

نفهمیدین؟شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےخوب یه راهنمایی دیگه من عشق بابایی ومامان جون پریسا هستم

افرین نزدیک شدید[البته عشق مامان سودی هم هستم ولی بابایی بیشتر]

دارید میفهمید فکر کنم خیلی راهنمایی کردم

باشه اذیت میشید میگم خیلی خودتونو اذیت نکنید شما نمیفهمید من چیمcorkysm53.gifniniweblog.com

 

ممممممممممممممممممممممممممممنstan

ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممنgirl

مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننgirl**stan

من یه ملکه ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

من یه دخمل ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

من تک دخمل خونواده باباجون و مامان جونم هستم واسه همین فکر میکنم منم خیلی

واسشون عزیزم ومنم که حسااااااااس و نازنازیniniweblog.com

 البته فراموش نشه که پشمل عموم بهزادی هم تک پشر خونواده هست و اون

هم واسشون عزیز هست

خوب میکوفون رو میدم به مامانیم با اجازه

خوب سلام به همه ی خاله ها و عمه ها لبخند

خیلی خوشحالم خیلی هیجان زده ام  خونه بابای خودم  بودم هنوز نمیدونم به بابای خودم 

چی بگیniniweblog.comاخه تو اولین نوه خونواده مامام سودی هستیniniweblog.com

حالا میگم بابابزرگ niniweblog.com اون  روز هم مامان بزرگی هم تنها بود اخه

 بابا بزرگ و دایی مجتبی رفته بودن واسه یه سفر کاری به خارج از کشورشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 از صبح استرس داشتم   و نمیدونستم که چکار کنمniniweblog.com

تا اینکه بابا پوریا هم بیدار شد مثل اینکه اون هم استرس داشتهniniweblog.com

اخه بابایی هر وقت شیفت کاریش نباشه کامل خوابهniniweblog.com

ولی اون روز سر موقع بیدار شد وگفت زود اماده شو تا بریم .

اول رفتیم خونه عمو پرهامniniweblog.comکه میدونم تو رو خیلی دوست خواهد داشت چون اون هم مثل

بابات خیلی دخمل دوست داره وما رفتیم اونجا که خونشون روبروی خونه بابابزگ ایناست و

زن عمو واسمون  قران  اورد گفت ایشااله که نی نی سالم باشه niniweblog.comو بعد رفتیم دنبال

مامان جون پریساniniweblog.comکه با هم بریم اخه هم خودش  وهم ما خودمون دوست داشتیم که

باشه اخه تا حدودی حدس میزدیم که دختر باشه استرس داشتیمniniweblog.com

 

اگه پسمل باشه اگه دخمل باشه ؟؟؟؟؟

وبالاخره خانم دکتر مهربون گفت که فرشته کوچولوی ما یه دخملهniniweblog.com

 

  سالم وخجالتی بود که هر چی منتظر شدیم صورتشو  اینور نکرد تا ما صورت خشکلشو ببینیمniniweblog.com

 

ولی خوشحالی واقعی تو چهره بابا پوریا خیلی دیدن داشت با همه ی عشقمون اومدیم

بیرون و حول شده بودیمو همش از خانم دکتر تشکر میکردیم

خلاصه مامان گلم دوستت داریم وniniweblog.comروز وشب از خدا میخوام کمکم کنه که تو رو خوب تربیت

کنم اخه احساس میکنم که تربیت دختر خیلی سخته واقعا مامان و بابا بودن سخته عاشقتم و

می پرستمتniniweblog.com

 

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

نایسل جون
17 مرداد 91 15:22
الهی فداشششششششششش بشم مننن خیلی خوشحال م عزیزممم تنش سالمباشه ایشالا
مامان ساينا
17 مرداد 91 15:27
سلام ماماني.خوبي؟خيلي واستون خوشحالم و بيشتر واسه مامان پريسا كه هميشه اين آرزوش بوده...مرسي كه واسه ساينا گل من هم يه همبازي خوسمل و ناز داره مياد...تبريك ميگم...خيلي مراقب خودت باش و همينطور دخمل گلت ...بوسسسسسسسسسسسسسس


مرسی عزیزم آره واقعا خوشحال شده بود مامان جونش و کلی ذوق نوش رو کرد!
مینا
17 مرداد 91 18:55
سلام عزیزم واااااااای چه عالی خیلی خوشحال شدم
بابا جون و مامان جون
17 مرداد 91 23:19
دخمل خوب، میدونی تو فرشته کوچولو اولین دختر خونواده ای؟ پس مواظب خودت باش تا انشاء ا... سالم بمونی! دوست داریم.


مرسی بابابزرگ و مامان بزرگ گلم که به نوه کوچولوتون سر زدین!
مامان امیر
18 مرداد 91 16:33
هرچی که باشه عزیزه، سلامت وتندرست باشی ان شاء الله سلام آپم دیر نکنیامنتظرم ---------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|-------آپم-زود بيا-----| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_|
llعموپرهام
19 مرداد 91 2:06
بازم تبریک من خیلی خوشحال شدم هنوز نیامده عاشقشم می پرستمش


مرسی عزیزم لطف کردی اومدی.
بهارناز
19 مرداد 91 3:08
سلام. مبارکههههههههههههههههههههههههه . فدای عروس خوشملم برم . نفس منه.
بهارناز
19 مرداد 91 3:10
به باباش و عموشو مامان جونشو ...
بگو همش مال شما نیستااااااااااااااااا .
وقتی خواست دنیا بیاد بگو یه چیزی تنش کنه بین اینهمه پسر. گل دخمل مارو کسی نیگاش نکنه


دختر ما نجیبه حتا تو سونو چون لخت بود از خجالت سرشو بالا نمی کرد.
بهارناز
19 مرداد 91 3:12
اسم عروسو هر چه زودتر بگو .
ضمنا اسم خرزوخانو از روش بردار بچمونو .
دلت میاد ؟؟؟؟؟؟؟
دست بذار رو دلت بهش بگو خاله بهار گفته خیلی دوستت دارم عروسکه ملوسک


شدیدا دنبال اسمم تور خدا کمکم کنید
بهارناز
19 مرداد 91 3:23
واسم دعا کن که من شدیدا محتاج دعام


عزیزکم چشم حتما دعات می کنم البته اگه خدا قبولم داشته باشه.
خانومی و آقایی
20 مرداد 91 16:27
سهلامـــــــــــــــــ مامان خورزو خان... البته خرزو خانوم..مبارکههههههههههه بخدا ادرستونو گم کرده بودمممممممممممممممممممم خیلی خوشحالم هوراااااااااااااااا
بهارناز
20 مرداد 91 16:35
به بابا پوریاش بگو منم جای خواهرش البته اگه لایق باشم. اونوقت هم خاله خرزو خانمم هم عمه ش . البته پیش خودمون باشه من بیشتر خالشمااااااااااااا
بهارناز
20 مرداد 91 16:38
نمیدونم پیام قبلی اومد یا نه .
گفتم مرسییییییییییییی که منم واسه اسمش کمک کنم.
اسم خاله ش به این تکی :
بهارناز


ماشالا ماشالا بترکه چشم حسود :-*
بهارناز
20 مرداد 91 16:46
اسمای دیگه م هست مثل بئاتریس ( یه اسم رومی یا یونانیه )
بهارناز
20 مرداد 91 16:46
اخه میخوای اول اسمش چی باشه ؟
بهارناز
20 مرداد 91 16:47
مهزاد آرنوش
مینا
20 مرداد 91 17:09
سلام عزیزم بهار راست میگه دیگه اسم خرزوخانو از روش بردار.اما واسه اسم اکه بخوام کمکت کنم به نظرم توی پست جدا پیشنهادای خودتو بنویس تا ما نظر بدیم
درسا کوچولو و مامان
20 مرداد 91 18:41
سلام عزیزم مبارک باشه مشخص شدن جنسیت نی نی و خداراشکر که سالم هستش... منم فردا میرم پیش دکتر دوباره صدای قلب نی نی را میشنوم آخ جووووووووووون.. درباره اسم چطوره یه پست بذاری و اسم هایی که خودت و همسریت دوست دارین را بنویسی و بگی کلا ازچه جور اسمهایی خوشت میاد... حتما معنی قشنگی داشته باشن؟ شیک باشه و ایرانی... شیک وخارجی... من خودم واسه اسم زیاد اذیت نشدم قبل تعیین جنسیت اسم درسا به دلم نشست و وقتی شوشو گفت قشنگه دیگه قطعی شد...
بهارناز
20 مرداد 91 20:18
مینوفر . رزمینا . راسمینا .
مامان امیر
20 مرداد 91 23:19
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید و خیلی ممنون که از ما نظر خواستید به نظر من نیایش و سوگند واز نظر همسرم یسنا قشنگه . اممممممممممممما هر اسمی که خودتون بزارید قشنگترین اسم و شایسته برای دخمل ناز و خوشگلمونه
آرزو مامان آرش
22 مرداد 91 10:00
سلام سودی جان به سلامتی انشاءالله که قدمش براتون پر از خیر و برکت باشه و به زودی عروسک قشنگتون را در آغوش بگیرین.
C.ela& selena& lendia& kamelia& lady
22 مرداد 91 16:23
سلام سودی خانوم. خیلیییییییی خوشحالیم که کوشولوی شما یه دخمله ما تو وبلاگمون لینکتون کلدیم! بی صبرانه منتظر بودیم که ببینیم دخمل کوشولو یا پسمل کوشولو؟ امیدوالیم سالم و خوشمل به دنیا بیاد!
خاله ی ساینا
23 مرداد 91 1:07
سلام مامان سودی بهتون تبریک میگم به پریسا خانوم هم تبریک . دخملتون اسمش چیه ؟


سلام عزیزم در به در دنبال اسم میگردم مرسی که به من سر زدی
بهارناز
23 مرداد 91 3:41
خداوندا به مذهبی ها بفهمان که مذهب اگر پیش از مرگ به کار نیاید پس از مرگ به هیچ کار نخواهد آمد دکتر علی شریعتی
مامان ساينا
23 مرداد 91 14:28
زود به زود بيا آپ كن...دلمون واست تنگ شده نگفتي تا حالا چه اسمي رو انتخاب كردي تا تو همون مايه ها دنبال اسم باشيم....
مامان امیر
23 مرداد 91 15:00
سلام عزیزم پسرم توی یک مسابقه شرکت کرده و اولین مسابقه عزیز دلم هست. خوشحال میشم که یه سری به وبلاگ گل پسرم بیاید لینک مسابقه زیر عکس امیرم هست زیاد وقت با ارزش شما را نمگیره. تا جمعه وقت دارید به گل پسرم رأی بدید ممنون با یک رأی طلایی دل مامانی امیر کوچولو رو شاد کنید.
C.ela
23 مرداد 91 15:00
سلام سودی خانوم عزیز! خیلیییییییییییییییییییییییییی خوشحالم که نی نی خوشمل تون یه دخمله چون وبلاگو عوض کردم دیر به دیر به اون قدیمیه سر میزنم. نظرتونو تازه دیدم. گفته بودید برای اسمش بهتون کمک کنم! دیشب وقتی فهمیدم این عروسک کوشولو دخمله خویلییییییییییییی خوش حال شدم! انقد که رفتم وبلاگتونو برای مامانم تعریف کردم! اونم اومد دید و گفت مبارکشون باشه! باید بشینم فکر کنم چند تا اسم خوشمل مناسب برا دخمل خانوم کوشولوتون پیدا کنم!!!
C.ela& selena& lendia& kamelia& lady
24 مرداد 91 11:23
چند تا اسم توپ : النا. نیلوفر( من سی الا خیلی دوس داشتم اسمم نیلوفر باشه) فرشته. شیرین(شیرین اسم دخمل خاله مه که مامانم واسش گذاشته دوسال از من بزرگ تره! اسمش خیلی قشنگه) یاسمن. سوگل.گلاره. بنفشه. شبنم. سارا. ترانه. کاملیا. سلدا. نگار(اسم منو میخواستن بزارن نگار ولی نذاشتن) بهار(اسم خواهر بزرگمه 20 سالشه) ریحانه. غزال. درسا. السا. سری اول اسم هایی که روشون فکر کردم!!! سری دومش ایشالا فردا میاد!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد