آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

ARSHIDA

بابایی خیلی سخت مریض بود

1391/5/1 23:19
نویسنده : مامان سودی
629 بازدید
اشتراک گذاری

                             niniweblog.comniniweblog.com

سلام فرشته کوچولوی مامانniniweblog.com این 2 روزه خیلی روازای سختی بوده

واسم، آخه بابایی بیچاره خیلی مریض بود niniweblog.com تبش خیلی زیاد بود شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےو خیلی عرق می ریختniniweblog.comدل پیچه شدید niniweblog.com داشت دکتر گفت doctor.gif که

عفونت روده داره بابا خیلی اذیت شد جلو چشام وقتی حالشو میدیدم زار زار گریه می کردمniniweblog.comخلاصه مامانی ،دیشب تا صبح بالا سر بابایی بودیمو

ازش دوتایی مراقبت می کردیم بابایی که چشاشو وا میکرد با همون حال زارش

دست میزد به شکممniniweblog.com می گفت قربون نی نی برم بخواب من خوبمniniweblog.com ولی من که می دیدم حالش بدهniniweblog.com دلم نیومد بخوابم، صبحی رفتیم

دکتر یه سرم داد بهش با آمپول شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے الهی فداش بشم که خیلی اذیت شد.

خلاصه ایشالا امشبو راحت بخوابهniniweblog.com و منو تو هم بخوابیم که خیلی خسته

ایم مامان قشنگم. دیشب با خودم فکر می کردم اگه زبونم لال تو مریض شی

 من چکار کنم می میرم مامانم از خدا می خوام همیشه سالم باشی و خنده

از رو لبای کوچولوت کنار نره .راستی مامی دکترم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےبهم گفته اگه میخوای بیا

 تا سونو سه بعدی جنسیت تورو معلوم کنه ولی میترسم اشعه مضر باشه واست میخوام ماه 5 یا 6 برم ببینم آقاییniniweblog.com هستی یا لیدیniniweblog.com. البته

یه حسی بهم میگه دختری بااینکه دوست دارم پسر باشی ولی بابایی باهام

شرط بسته که تو دختر می شی. هر چی خدا بخواد همونی البته هر چی

هستی از خدا می خوام سالم باشیniniweblog.com. دوباره میام می نویسم واست تا دیدار

بعدی بای...!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله جون
1 مرداد 91 23:24
سلام انشاالله حال همسرتون هر چه زود تر خوب بشه



مرسی از لطفتون
مامان ساينا
2 مرداد 91 7:35
خدا رو شكر كه حال بابايي بهتر شده...و همينطور حال ماماني...خرزوخان مواظب دو تاشون باش...
جنسيت تو ماه 3 (آخراش) و ماه4 بهتر مشخص ميشه
ما كه دلمون آب شد زودتر برو تا ببينيم يه دخمل جيگمل مي خواد به جمعمون اضافه بشه يا يه پسمل طلا

چشم زن عمو جونم حتما می رم آخه به خاطر اشعه می ترسم
ارام وحشی
2 مرداد 91 13:38
سلام بر مامان خرزو خان و خود خرزو خان .
ایشالا باباییشم خوب میشه .
نی نیم هرچی که هست سالم باشه.
من عاشق نی نیم .
زودتر دنیاش بیار من خاله بشم


چشم عجیجم نی نی دوست داره زودتر خاله بهار رو ببینه!
مامان کیان کوچولو
2 مرداد 91 20:13
سلام عزیزم
میدونم اذیت شدی .. چون آدم که حامله اس یکی باید از آدم مواظبت کنه .. ایشالله که دیگه خوب شده باشه بابایی .. آخی ناراحت شدم .. حالا مواظب خودتم باش
گلم بیماریهای عفونی واگیر دار هستن .. هواست باشه ..




آره راست میگی، خدا کنه خودم مریض نشم!
مامان کیان کوچولو
2 مرداد 91 20:15
عزیزم ایشالله که نی نی سالم باشه .. به نظر منم بهتره ماه 5 یا 6 بری .. خودتم اذیت نکن بالاخره معلوم میشه دیگه .. 3 بعدی رو هم سعی کن فقط 1 بار بری .. چون ضرر داره


مرسی از اشارت اتفاقا خودمم همین قصدو دارم این کوچولو گناه داره انقدر اشعه بخوره بهش به خدا اگه بخاطر سیسمونی نبود اصلا نمی رفتم
ارام وحشی
3 مرداد 91 13:45
به کسانی که پشت سر شما حرف میزنند ، بی اعتنا باشید آنها به همانجا تعلق دارند یعنی دقیقا پشت سر شما . . .
ارام وحشی
3 مرداد 91 13:45
گاهی آدم احتیاج داره یکی بیاد بزنه رو شونه ش ، بگه : "هی رفیق ! از چیزی ناراحتی ؟" اونوقت آدم برگرده بگه : "آره رفیق ، ازهمه چی"
مهجبین
4 مرداد 91 0:57
سلام دوست عزیزم وبلاگ زیبایی داری veeeeeeeeeeeeeery good به ولاگ من سر بزن و نظر ده ممنون
درسا کوچولو و مامان
4 مرداد 91 5:02
سلام خرزو خان خوبی؟ الهی ایشالا که حال بابایی خیلی زود خوب میشه و تو و مامان از نگرانی در میاین

سلام خاله مرسی لطف کردین
C.ela
11 مرداد 91 13:01
سلام!!! من مامان نیستم ولی خیلی دوس دارم مامان باشم! مامان بودن خیلی کیف داره نه؟ امیدوارم این نینی خوشمل کوچولو ی فرشته سالم و ناز و خوشمل به دنیا بیاد! کاش منم میتونستم ببینمش! مامانش اگر دوس داشت این وبلاگ منو لینک کنه. خیلییییییییییی خوش حال میشم اگه بعد از به دنیا اومدن نی نی کوچولوش عکس خوشملشو برامون بزاره. بای بای نی نی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد