آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

ARSHIDA

داری بزرگ می شی مامانم

1391/4/27 16:47
نویسنده : مامان سودی
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

اول از همه عذر میخوام واسه غیبتم چون نی نی یه کم داره اذیتم میکنه و همه بهم گفتن که تا ماه ٤ اینا

طبیعی هست تو رو خدا دعا کنید Free Smiley  که زودتر خوب شم...

خوب نی نی خوشکلی ما شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے  دیگه داله بژرگ میسه و تقریبا ١٤ هفته شه هنوز

اونطوری احساست نمیکنم مامان گلم stanولی فقط بعضی وقتا ضربان قلبتو میفهممشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

همه واست دعامیکنن که سالم باشی و ارزوی من و بابایی عشقم هم همینه و تنها سوپرایز تو واسه همه که خیلیامنتظرشن جنسیت تو هست یعنی تو عشقما پسری شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے یا دخملشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے ؟؟؟؟؟؟

الان هیشکی نمیدونه ها...!سوال

راستی فرشته مهربونم تو پسملی یا دخمل؟  ایشالا هر چی خدا بخواد همون بشه

گل من...!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ارام وحشی
27 تیر 91 17:03
سلام. مرسی از دعوتت. کاکل زری یا نازپری فرقی نداره. ایشالا سالم باشه و واستون خوش قدم باشه . و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه که مهمترینش همینه
درسا کوچولو و مامان
27 تیر 91 17:34
سلام سودی جون خوبی؟ 4ماه اول که هیچی شانس بیاری مث بعضیا که منم جزئش هستم مدتش طولانی تر نشه
منظورم عسک از کادوهای خوشگل خرزو خانه....
راستی سودی جون خودت حدس میزنی چیه؟ من و همسرم از اول می گفتیم دختره و همونم شد می دونستی حس خودت وقتی نی نی تو شکمته خیلی قویه؟


دوست دارم پسر بشه باباش دوست داره دختر شه ولی یه حسی بهم میگه دختره!
مینا
27 تیر 91 17:58
ای جانم ایشالا زودتر بهتر شیایشالا بچتون سلامت باشه حالا هرچی باشه


به دعای خیر شما
مامان امیر
27 تیر 91 18:49
سلام عزیزم اول از اینکه ممنون که به ما سر زدی بعد اینکه عزیزم درکت می کنم منم تا ماه 5 واقعاً اذیت شدم مخصوصاً 3 ماه اول ان شاء الله که به سلامتی کوچولوی خوشگل بیاد و ما همه رو خوشحال کنه برات بهترین ها رو از خدای بزرگ و مهربون می خوام بوووووووووووووووووس
مامان کیان کوچولو
27 تیر 91 23:08
عزیزم میدونم چه حسی داری ... من روزای بارداریم خیلی با سرعت میگذشت .. ایشالله که واسه تو هم همینطور باشه ..اما حالا صبر کن اینقدر تو شکمت ضربه بزنه که خسته ات کنه و در و دیوار دلت درد بگیره اما خیلی باحاله ....مطمین باش که نی نی سالمه .. خیالت راحت باشه ، فقط غذای خوب بخور دوستم .. زیاد نه هااااا
خووووووب....


مرسی از راهنماییت عزیزم الان احساسش نمی کنم ولی نمیذاره غذا نمی خوره!
مامان کیان کوچولو
27 تیر 91 23:11
عزیز دلم من لینکت کردم اما یه مشکلی هست .. نمیدونم چرا دوستای لینک شده م توی وبلاگ نمایش داده نمیشه اگه بلدی راهنماییم کن ممنون میشم ... اما توی داشبوردم نمایش داده میشه هاااا..
ارام وحشی
30 تیر 91 22:34
نه مثل هر کس !
مثل کسی که برایم کس دیگریست
دعایت میکنم
تو نیز در لحظه های زنده ی ذهنت
بی التماس من
برایم سهمی از دعا بگذار
(برای فرج امام زمان (عج) دعا کنید تا در کارهایتان فرجی بشود.)
وقت سحر و افطار منم اگه لایق دونستین دعا کنید

سلام محتاج دعاییم عزیز دلم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد