آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ARSHIDA

بابایی روزت مبارک

1392/3/3 20:31
نویسنده : مامان سودی
421 بازدید
اشتراک گذاری

 بابایـــــی الهـــــی قربـــــون خــــودت و صورت خوشگلـــت بــــرم روزت مبــــارک!

 

و این عشق ومحبت از طرف

آرشیدا

به هر دو

پدر بزرگش

 

که بی نهایت دوسش دارن 

 

 

این هم کادویی که مامان جون به آرشیدا داد تا اونم احساس

خنده مردی کنه به قول معروف مردی به سبیل نیستعینک به مرامه

ولی این کادو و هدیه نقدی باباجون باز هم بهانه ایست که مثل همیشه

مامان جون و باباجونه مهربونت اینجوری لطفشونو به شما میرسونن 

قلبقلبقلبقلبقلبباز هم ممنون ودوستتون داریم

کادو مامان جون

 

شکسپیر: در عجبم از زنان که از خدای به این بزرگی فقط

 یک شوهر می خواهند و از شوهر به این درماندگی کل دنیا را

 همسر عزيزم...

گرمي آغوش تو را با بهشت هم عوض نمي كنم .

پس اي كاش لحظه مرگ هم در آغوش تو باشم .

شنیدن صـــــــدای قلب کسی که دوستــــــش داری

زیبــــــــــاترین موسیقی دنیـــــاست…

 


يك دنيا بوسه هديه من به تو . روزت مبارك .

 

 

animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سونیا
1 خرداد 92 8:32
روز مرد بر همسر پدر و پدر شوهر گرامیتان مبارک
ومیلاد با سعدات امیر مومنان بر شما و دخملی و همه خانواده مبارک باشه عزیزم


ممنون گلم واسه خانواده شما هم همچنین
درسا کوچولو و مامان
1 خرداد 92 10:58
روزشون مبارک
خانومی درسا نمیشینه با فتوشاپ خودم را حذف کردم فکر کنم 7ماه تا8ماه میشینن


ooooooooooooooooooooo
میگم واسه همین تعجب کردم ایشاله خیلی دیر نیست چشم بذاریم نشستن
مامان ثنا
2 خرداد 92 4:03
خصوصی داری گلم.
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
2 خرداد 92 15:38
wooooooooowwwwwwwww
happy father dayyyyyyyy


happy your fathers dayyyyyyyy too
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
2 خرداد 92 20:21
قرآن جز از مدح علی آیه ندارد این صدف جز این دُر گرانمایه ندارد رفتم زیر سایه لطفش بنشینم دیدم علی نور بود سایه ندارد علی علیه السلام و زیبائی ها: از کعبه حق بانگ جلی می آید آوای خوش لم یزلی می آید بشنو که سروش وحی حق می گوید آغوش گشایید علی می آید
بهزادکوچولو
3 خرداد 92 10:03
عموپوریاروزت مبارک دوست دارم


فدای یه دونه پسرمون بشم
مامان محمدرضا
4 خرداد 92 3:26
عسیسممممممممممم چگده ناز خوابیدی قربونت برم .هرچی گشتم نتونستم چیزی بنویسم که از جمله های مامانیت زیباتر باشه برای همینم ساده مینویسم روز باباییت مبارک عزیزم عید خودتم مبارک گلم.بوسسسسسس


ممنون روز مرد هم به آقا محمدرضا و باباییش تبریک میگم
مهین. مامان مهیار
5 خرداد 92 12:37
سلام عزیزم.دختر نازی داری.
خوشحال میشم به وبلاگ مهیارم سر بزنی.
لینکتون کردم.


سلام عزیزم مرسی
چشم ما اومدیم
شما هم لینک شدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد