آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ARSHIDA

تولدت مبارک مامان جون

1392/10/23 16:30
نویسنده : مامان سودی
2,360 بازدید
اشتراک گذاری

 

محصل

عزیز دلم تولد مامان جون و شما توی فصل زمستون و درست توی دیماه هست

 6 /دی تولد مامان جونه و 13/دی تولد آرشیدا جون

یعنی 7 روز فاصله تولدتونه Emoticon

و سال پیش شما تو دل مامانی بودی واسه تولد مامان جون

و امسال اولین تولد مامان جونت با حضور گل تو بود ومیدونم

این تولد شاید بهترین تولد زندگیش بود

چون دو تا نوه اش آرشیدا و بهزاد در کنارش بودن

و چی بهتر از این میتونست خوشحالش کنه Emoticon

 

воздушные шарикиمامان جون عزیزم تولدت مبارکвоздушные шарики

 

این هم کیک تولد مامان جون که خیلی خوشگل بود

 

آخی دخترم میخوای کادوتونو بیاری بیرون؟؟

نخیررررر.مثل اینکه میخواستن ببینن جاشون میشه تو جعبه یا نهمنتظر

اینم کادوی آرشیدا و بهزاد البته قبلش آرشیدا خانم دارن تست میکننخنده


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهزادکوچولو
24 دی 92 14:02
حیف شدتولدمامان جون بودمن خواب رفتم آرشیدابازدست زدی به کیک آرشی جعبه نروبیرون ایا بیا پایین پرت میشی
مامان سودی
پاسخ
آره بهزادی تو خواب بودی من جات شیطونی کردم نگران نباش پسر عمو
مامان بهزادکوچولو
24 دی 92 14:09
عزیزم دوستت دارم ماشالله چقدرتونازی خداحفظت کنه ازچشم بدم دور باشی
مامان سودی
پاسخ
ممنون زن عمو جونم از پسر تو که ناز تر نیستم که
بابا پوریا
24 دی 92 14:25
الهی فدای دختر کوشولوی عزیزم برم که تمام وقتش به شیطونی کردن میگذره خیلی خوشحالم از داشتنت دخمل بابا
مامان سودی
پاسخ
ممنون بابااااااااااااااایی از سر کار اومدی واسم کامنت گذاشتی؟دوووووووووستت داااااااااااارم یه عالمه/هر چی بگم بازم کمه
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 دی 92 4:33
چه کیک خوشگلی،چه کادوی قشنگی،چه دخمل نازیییییی.تولدت مبارک مامانی هزار ساله باشید
مامان سودی
پاسخ
ممنون ایشاله. آخه من مامان جونمو خیلی دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد