آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

ARSHIDA

یلدا مبارک

1392/10/7 15:22
نویسنده : مامان سودی
391 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشقم اول اولین یلدای زندگیتو بهت تبریک بگم آخه سال پیش ,شما تو

دل مامانی بودی و من از استرس داشتم میمردم و روز شماری میکردم

واسه بدنیا اومدنت و فقط خدا میدونه که چه حالی داشتم و امسال باور کردنی نیست

که داره 1 سال از اون ماجرا میگذره و تو الان کنار منی دوستت دارم و 

اولین یلدایی بود که اینقدر بهم خوش گذشت و خوشحال بودم چون امسال

به عنوان یه مادر سر سفره بلدا نشستم با دختر عزیزتر از جانم

دوم اینکه خاطره شب یلداتو تو پست سفرت مینویسم آخه شب یلدا رو بندر عباس بودیم

دوستت دارم و

 

 

یلدا مبارک

  

آرشیدا و شب یلدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آنیتا
8 دی 92 11:58
الاهی فدات بشم اولین یلدات مبارک
مامان سودی
پاسخ
میسی فدای شما یلدای شما هم مبارک خاله
مامان آنیتا
8 دی 92 12:00
ای جون دلم 5 روز دیگه تولد دختر گلمونه....خاله فدات بشه
مامان سودی
پاسخ
ممنون خاله
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 دی 92 15:54
یلدا مبارک جون دلمممممممممممم شمارش معکوس شروع شدهههههه هورررررراااااااا پیش پیش تولدت مبارک عزیزکــــــــممممممممممممممم
مامان سودی
پاسخ
مرسی عزیزم فدای شما بشم من
مامان هلیا
8 دی 92 22:48
الهی مرواریدای قشنگشو موش بخوردت دخمله
مامان سودی
پاسخ
آره مموشیه
بهار
10 دی 92 14:24
ســودی جان میل شد عزیزم.
مامان سودی
پاسخ
مییییییییییییسی عسیسم
مامان بهزادکوچولو
13 دی 92 11:01
عزیزم عکسهایت خیلی نازشدن مثل خودت یلداهم کنارشما واقعا خوش گذشت
مامان سودی
پاسخ
مرسی زن عموی عزیزم به ما هم همینطور
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد