آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

ARSHIDA

غلت زدن آرشیدا

1392/2/29 18:23
نویسنده : مامان سودی
507 بازدید
اشتراک گذاری

 هووووووووووووووووووووووووورا

بالاخره آرشیدای مامان غلت زد و منو خوشحال کرد 

اینقدر این صحنه رو دوست داشتم که همش مامانی وبلاگها

 رو میگشتم و میدیدم که چه تاریخی نی نی ها غلت زدن

و  آرزوم برآوده شد وشما خانمم

 در 4 ماه و 11 روزگی غلت زدی

مرررررررررررررررررسی خیلی خوشحالم و هر بار که تلاش

 میکنی اصلا نمیگیرمت آخه میخوام نگات کنم

حالا ماجراش:آماده شدیم که بریم  بیرون و شما هم  داشتی

بازی میکردی آخه وسایلو میبریم و ماشینو بیرون میزنیم و

آخرین لحظه دیگه شما رو میبریم.

 همینجا میچرخیدم که یدفعه چشمم افتاد به شما و دیدم هی داری

 زور میزنی و نفس نفس میزنی و بهههههههههههههله شما غلت زده

بودی و هنوز داشتی تلاش میکردی و با خوشحالی بابایی رو صدا زدم 

 اون هم ماشین و ول کرد و بدو اومد و خیلی خوشحال شد

 یه کمی هم دهوامم کرد گفت ترسوندیم گفتم خدای نکرده

چیزیتون شده یا سوسکی دیدی  قهقهه

 و این هم آرشیدا خانم در صحنه

حرکت اول

حرکت دوم

حرکت سوم

و موفق شدن

مرسی مامان خیلی خوشحالم وخدا رو شاکرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

درسا کوچولو و مامان
29 اردیبهشت 92 23:34
مبارکه خانومی


مرسی خاله جون از شما هم ممنون که همیشه به من سر میزنید
مامان محمدرضا
29 اردیبهشت 92 23:49
سلام خانمی.ماشالا دخمل شیرینی داری.غلت زدنش هم مبارکه.راستی من چند بار وبتون اومدم نظر هم گذاشتمااااااااا مطمئن هستید که نرسیده.امیدوارم این برسه دستتون نمیدونم چرا بعضی وقتا اینطوری میشه به چند تا دیگه از دوستان هم همینطوری شده بود اونا فکر کردن نرفتم در هر صورت ببخشید اصلا لینکتون میکنم تا تند تند بیام و نظر بدم خوبه؟به جمع دوست جونیامون خوش اومدید.راستی در مورد تم تولد پسملم پرسیده بودید اونا رو خودم طراحی کردم بعدش دادم چاپ.تازگی ها هم تولد سارا و ثنا رو اگه دیده باشید طراحی کردم .اگه ندیدید بازم ببینید و نظرتون رو بگید خوشحال میشم. بوسسسسسسسسس


باسه دوووووووووووووووووست بووووس بوووس
مامان محمدرضا
29 اردیبهشت 92 23:57
راستی دوباره اومدم ازتون تشکر کنم که به پسملی من رای دادید مرسیییییییییی یه چیزی رو میدونستید پسمل منم 13 دی منتها 90 به دنیا اومده الان فهمیدم جالب بود برام.در ضمن آدرس وبتون رو هم درست بزنید و یادتون نره هر بار تیک پایین مشخصات شما حفظ شود رو بزنید تا آدرستون ثابت باشه چون ممکنه علت اینکه من نظر ندادم همین باشه که آدرستون اشتباه بوده.البته یادم نمیاد میگم شاید اینطور باشه.در هر صورت بازم ممنونم دوست خوبم که اومدی وبم.


واااااااااااااااااااااااقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه جالب تاریخ تولدشون
من واقعا پسملتونو دوست دارم و واقعا بهش رای دادم کاری نکردم عزیزم
آره نظراتت به نظرم بدستم نرسیده
مامان نسرین
30 اردیبهشت 92 11:51
مبارکت باشه اولین غلت زدنت عزیزم


میسی عسیسم
شهرزاد
31 اردیبهشت 92 17:53
واااااااااااااای مبارکه خیلی لحظه ی شیرینیه خدایی منم خیلی منتظر بودم که آراد بچرخه ولی پسر زرنگ من تو این قضیه تنبل بود! منم همش تو وبلاگها می چرخیدم و نمی دونم چرا همه انقدر زود غلت زده بودن! 3 ماهگی! 3ماه و نیمگی! حتی مامانم می گفت خود من 2 ماه و نیمگی چرخیده بودم! کلی نا امید بودم! تا بالاخره آراد 4 ماه و 14 روزگی چرخید راحتم کرد!


آره واقعا شیرینه دیدن حرکتاشون
مامان سونیا
1 خرداد 92 8:30
مبارک عزیزم به سلامتی انشاالله شاهد موفقیتها و پیشرفتهای روز افزونت باشم خاله


مرسی عسیسم
عموپرهام
3 خرداد 92 10:05
الهی قربون دخمل خوشکلمون برم بااین غلت زدن


ممنون عمویی
مامان آناهل
14 خرداد 92 1:23
خیییییییییییلی جالبه منم موفق شدم اولین غلت زدن آناهل رو عکس بگیدم . یعنی یه پست عین همین دارم . مبارکه میدونم یکی از بهترین پست هات بوده . حداقل برای خودمون یه حس بینظیره .


آره این اولین حرکت آرشیدا تو مراحل رشد بود و واقعا خوشحال شدم بینهایت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد