آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ARSHIDA

قهقه آرشیدا وکادو دوستای مامانی

1392/2/3 11:13
نویسنده : مامان سودی
812 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دوستای مامان اومدن پیشمون 

شما هم شیطون خانم اصلا سرو صدا نکردی همش میگفتن

چقدر بچه ات مظلومه

ولی مرسی مامان خوب آبروداری کردی اینم عکسات 

 

هدیه دوستای مامان سودی به قند عسل مامان 

 

هدیه دوستای مامان

چی میگی مامان؟تو چرا بال بال میزنی؟

آهان خوب زودتر بگو میخوای عکس بگیری؟این خوبه؟

چقدر بامزه میسی مامان  قهقهه 

خنده آرشیدا

یه کم دیگه بخندم

دوستت دارم مامانی  ماچ

دوستت دارم

 میمیرم واسه خنده هات آرشیدا

animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عموپرهام
5 اردیبهشت 92 15:32
قربون دخمل قشنگمون برم بااین خنده زیبایش
دوست دارم عزیزم


میسی تک عموی من منم خیلی دوستت دارم
مامان بهزادکوچولو
5 اردیبهشت 92 15:36
الهی فدات بشم بااین خنده زیبایت عکس آخری راهم بایدبه من بدهی


چشم زن عمو من هم تو رو خیلی زیاد دوست دارم
درسا کوچولو و مامان
5 اردیبهشت 92 22:23
مبارک باشه جوجو


مرسی مامان درسا جوجو
خانومی و آقایی
7 اردیبهشت 92 22:05
سلامممممممممممممم
واااااااااااااااای خداجون ببین ارشیدا چقدر عوض شدهـــ
عزیز دلمــــــــــــــ چقدر نازتر شده
وووووووووووی مامان سودی چه دخمل ناسی شده این تربچه قربونش بره خاله خانومیش


سلااااااااااااام عزیز دلم
خیلی خوش اومدی
لطف داری عزیزم از خوشملی خودته
میسی که سر زدید به آرشیدا جون آره اینجوری نیگاش نکن شیطونی شده
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
8 اردیبهشت 92 12:30
سلام عزیز دلم الهی قربونت برم من ارشیدا جون ببخشبد مامانی به خدا وقت نکرده بودم واقعا شرمنده ام عزیز دلم خیلی قشنگه این عکسی که با خرسه گرفتی خیلی ناز میخندی قربونت برم مامانی دیگه خودت ببخش تکرار نمیشه


سلام عزیزم فدات شم مرسی خوشحال شدم از حضورتون بوووووس به دوقلوهای عزیزم
مامان نسرین
26 اردیبهشت 92 12:12
جیگر اون خنده هات خانومی چه عکسهای خوشگلی گرفتی


آره میبینی یدفعه ببین چه خنده هایی زده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد