آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

ARSHIDA

انتظار به سر رسید!

1391/10/12 20:51
نویسنده : مامان سودی
941 بازدید
اشتراک گذاری

36ook.gif

سلام مامان خوشکلم باورم نمیشه داره تموم میشه انتظارم مامان نازم . . .

فردا داری میای تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتا من و بابایی رو یه عالمه خوشحال کنی

 

و مزد انتظار و مراقبتمو بدی عشق.

 

بی همتای من ولی فکر کنم تا صبح از انتظار دیوونه بشم نانازم. 9 ماه تمام

صبر کردم ولی این یه شب داره عذابم میده خدا کنه که بی دردسر

بیای و از فردا به خودت و من زندگی ببخشی .

نمی دونم بابایی با دیدنت چه عکس العملی نشون میده از خودش؟ 

. .!خیلی خوشحالم می دونم که مامانای دیگه درکم می کنن!خیلی

کار دارم وقت ندارم بنویسم ایشالا برگشتم با خودت بقیه


خاطراتو می نویسم زندگیمبوس بای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ساجده
13 دی 91 0:30
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
مامان ساينا
13 دی 91 7:23
سلام ... ببخشید فکر کنم دیر اومدم ...الان باید تو اتاق عمل باشی...امیدوارم عمل و زایمان راحتی داشته باشی و خیلی زود حالت خوب بشه و از بودن در کنار نی نی کوچولوی نازت لذت ببری


ممنون نه موقعی شما نظر گذوشتی پوریا هنوز تو صف گاز بود
مامان نسرین
13 دی 91 12:56
ای جونم به سلامتی و دل خوش بدنیا بیاد انشاالله انتظارت به سر رسید مامانی خدا رو شکر
منم 2 بهمن زایمان دارم برام دعا کن


ایشالا تو هم به سلامتی به دنیا بیاری بچه دومتو :-*
بهشاد(مادر رادین و راستین)
13 دی 91 14:23
سلام
سودی جون تبریک می گم
مادر شدن واقعه ی جالب و مهمیه امیدوارم برات همیشه لحظه های شادی رو همراه داشته باشه
برات دعا می کنم که به سلامتی زایمان کنی و نی نی تو بغل کنی.
مزدت هم یه لبخند از طرف نی نیه که توی همون روزها اول تقدیمت می کنه با دوربین ثبتش کن


مرسی آره فرت و فرت ازش عکس میگیرم

مامان ریحان عسلی
16 دی 91 16:13
سلام
پس با این حال الان که الان دارم این کامنتو می ذارم نی نی تون توی بغلتونه
قدم نو رسیده مبارک ایشالا زیر سایه ی پدر و مادر بزرگ بشه


آره 13 به دنیا اومد مرسی که تبریک گفتین
مامان سیدعلی
20 دی 91 13:50
ایشاله که به سلامتی دنیا بیاد و خودت هم راحت زایمان کنی


خدا از زبونت بشنوه می ترسم
مامان نسرین
22 دی 91 14:09
سلام به روی ماه آرشیدا جون و مامانی
مبارک باشه تولد آرشیدا جون خوش قدم باشه و زیر سایه شما و بابایی روزگار خوشی رو سپری کنه انشاالله و هر روز بزرگتر و نازتر و قویتر بشه به امید خدا


مرسی ممنون که اومدی
C.ela
22 دی 91 18:40
ای جونم آرشیدا خانومی هم بلاخره اومد....

اشالا همیشه شاد باشین...وبمونو عوض

کردیم دوس داشتین با دخمل خانومی بیاین




چشم سر فرصت میام پیشت هنوز وقت نکردم مطلب واسه تولد آرشیدا بنویسم
مامان ساينا
24 دی 91 13:19
تولدت مبارك آرشيدا جون...وبت هم كه عوض شده خانوم خانما...عكستو ديدم ماشا... چقدر هم خوشكلي...ببخشيد هنوز فرصت نكردم بيام پيشت در اولين فرصت ماماني
بهارناز
11 بهمن 91 18:49
درود آپم راجع به تک تکش نظر میخوام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد