آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

ARSHIDA

روز دختر بر دختر گلم مبارک

1392/6/16 23:55
نویسنده : مامان سودی
527 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیز دلم امروز روز دختر بود که همه بهت تبریک گفتن

من و بابایی هم از همینجا این روز رو بهت تبریک میگیم

و خدا رو شاکرم بخاطر وجود نازنینت که

همدمی برای من و دلسوزی برای پدرت و

همه  عشق و امید زندگی ما آفرید روزت مبارک عشقم

دختر نازنینم سعی کن دختری باشی که برای من و پدرت

جزء افتخارات چیزی نداشته باشی دوستت داریم 

  

لبخند زیبای خدا روزت مبارک

  

  

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم--------❤
17 شهریور 92 12:44
سلام عزیزم
روزدختر و ب آرشیدا جون هم تبریک میگمـــــ
امیدوارم همیشه موفق و موید در کنار خونوادت باشی آرشیدای مهربون



سلام عزیزم ممنون مرسی گلم
آدرس بذار واسم
مریم--------❤
17 شهریور 92 12:44



یخ فروش جهنم
17 شهریور 92 18:58
روز دختر مبارک دوست خوبم . آپم . دعوت هستید افتخار بدهید و با قدمهات فضای دلم و وبم رو عطرآگین کنید .
ذیقعده شد و بهار ایران آمد

در مشهد و قم دو گنج پنهان آمد

روز یکم کریمه آل رسول/در یازدهم شاه خراسان آمد


ممنون
مامان بهزادکوچولو
17 شهریور 92 23:34
دخترگلم عزیزم روزت مبارک
اینم ازطرف عموپرهام وبهزاد


ممنون زن عمو جون
مامان محدثه و مهدیس
18 شهریور 92 14:04
سلام جیگرا
آرشیدا جونم روز دختر رو بهت تبریک میگم اینم یه بوس حسابی از جیگر


سلام عزیزم روز دخملای تو هم مبارک
خانومی و آقایی
21 شهریور 92 0:12
سللام ماامان سودی جون و ارشیدای نازنین
مامیم ا اومدیمــــــــــــ
مرسی از مهربونیتــــــــــــــــ


سلام عزیزم خوش اومدید عروسیتون هم مبااااااااااااااارک
مامان فتانه
25 شهریور 92 12:26
روزت با کلی تاخیر مبارک عزیزم


ممنون خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد