آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ARSHIDA

کمک کردن آرشیدا در کارهای خانه

1392/5/3 0:35
نویسنده : مامان سودی
273 بازدید
اشتراک گذاری

خوووووووووب حالا میایم به چند روز بعد که اومدیم خونه

 و حرکتای شما شده به سرعت برق و باد که مثل جت میرسی

 دیگه از دستت هیچی رو زمین نیست البته فعلا رو مرحله پاکسازی

زمین هستیم تا مدتی بعد که بیچاره ام و باید وسایل دکوری رو هم

جمع کنم که من اصلا از این کار خوشم نمیاد آخه از ریختن دکور

خونه بینهایت بدم میاد اجساس میکنم خونه زشت میشه و بهم ریز

 حالا ببینیم تو چه بلاهایی قراره بسرم بدی مامی من

 

 و این هم کمک آرشیدا در تمیز کردن خونه به من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهزادکوچولو
3 مرداد 92 1:54
هنوز کجایی مامانی بایدهمه چیزراجمع کنی بایدصبرداشته باشی دیگه کم کم برایش عادی میشه دست نمیگیره
اینم تقدیم به شمامامان عزیزآرشیدا


آرشیدابایدکمک زن عموهم بیایی


آره خودمم احساس میگنم ولی خدا کنه زیاد علاقه به دکوری ها نداشته باشه آخه روشون خیلی حساسم
ممنون عزیزم این جاری منه ها حال میکنین؟چطور به هم علاقه داریم
اینم تقدیم به شما

چشم حتما میام
درسا کوچولو و مامان
3 مرداد 92 16:37
توام که مثل درسای من عاشق جارو برقی هستی خاله


آره جالب بود واسم فکر میکردم میترسه اما مثل جت دنبال جارو بود جالبه که با روشنشم کار داشت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد