آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

ARSHIDA

سرتو بالا کن بالاکن بالا یه نگا به ما کن به ما کن حالا

1392/3/14 23:20
نویسنده : مامان سودی
1,315 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه نگران بودم که چرا شما غلت نمیزنی و یا حالا بعد غلت

چرا سرتو بالا نمیگیری اما وقتی رفتم وبلاگای دیگه یا مطالب

اینترنت فهمیدم که همه ی بچه ها با هم فرق دارن و

 یکی ممکنه که 3 ماهه غلت بزنه یکی اصلا 6 ماهه

یکی دندوناش 1 ساله در میاد یکی 4 ماهه دندون داره

و نباید نگران شم و هیچکدوم دلیلی واسه برتری بچه ها به هم نیست

 

و بهله خانم خانما در تاریخ 4 ماه و 24 روزگی یعنی

13 روز بعد از اینکه یاد گرفتی غلت بزنی دیگه سرتو بالا گرفتی

وبه اطراف نگاه میکردیو به طرف صداها برمیگشتی

من هم بدو دوربینو برداشتم تا

اذیت نشدی عکس این حرکت دخملمم داشته باشم

مامان خیلی خوشحالم میکنی هر روز و هر لحظه

ماچماچماچدوووووووووستت دااااااااااااااارم

 

مامان دوربینو بیار الان خسته میییییشم

دوربین اونوره من باید سرمو بچرخونم تا اونجاتعجب

تو اینجا چکار میکنی روت کم شد زبانسرمو هر جا بری میچرخونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیان کوچولو
15 خرداد 92 0:28
ای جاانم عزیز دلم .. مبارک باشه ایشالله بتونی زود ِ زود بدو بدو کنی و مامانی و خوشحال کنی



مرسی عزیزم ایشاله اینقد دلم بیتاب دیدن این صحنه هاست
درسا کوچولو و مامان
15 خرداد 92 20:03
مبارکه خاله ای مامانی اصلا نگران نباش بالاخره کارهایی که باید را به مرور انجام میده دیر و زود داره سوخت و سوز نداره اصلا هم غصه ش را نخور


آره خودمم دیگه به همین نتیجه رسیدم فقط ذوق هر حرکتشون دیوونمون میکنه
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
16 خرداد 92 19:27
عزززززززززززیییییییییزززززززززززززز دلللللللللمممممممممم
نیگاش کن خدایا
خیلی خوردنی هستی عزیز خالــــــــه


قبون شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد