آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

ARSHIDA

معرفی دوستای خرزو خان!

1391/4/3 11:37
نویسنده : مامان سودی
1,270 بازدید
اشتراک گذاری

                                             شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے                                         

سلام شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے به همه فسقلي ها شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے ماماناشونو دوستان شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے ... اميدوارم حالتون خوب باشه؛ منو که ني ني شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے خيلي اين روزا اذيت مي کنه حالم اصلا خوب نیست  Smiley فکر کنم کم کم داره آدم مي شه  بزرگ تر شدنشو دارم حس مي کنم

 خيلي حس شيرينيه ايشالا زودتر به دنيا بياد و من باباش جشن بگیریمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے... بگذريم، بريم

سر اصل مطلب. امروز مي خوام چندتا از فسقلي هايي که بعدا قراره خرزو خان باهاشون بازي کنه شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے رو براتون معرفي کنم تا شما هم بشناسيدشون.اوليش ساينا جونه که دختر عموي

باباپورياست و من با مامانش خيلي رفيقم... اينم عکس ساينا گلي هست:

ساینا جون

نفر بعدی پسر عموی خرزو خان، بهزاده (اسم خدا بیامرز بابا بزرگ پوریا رو گذوشتن روش) که من خیلی

عاشقشمkiss.gif و واقعا عزیزه، اینم عکسشه با اون چشای قشنگش:

بهزاد عمو

بعدیش دوتا دخترخاله های خودم هستن که خیلی خوب و با نمکن "آیه و آوا" ی دوست داشتنی هستن که بعدن ازشون عکس میذارم آخه هم الان کار دارم باید خونه رو مرتب کنم  هم عکس آماده

 ندارم پس بعدا میذارم عکسشونو فعلا بایشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے  نظر یادتون نره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ارام وحشی
3 تیر 91 19:34
من مطمئنم خرزو خان قشنگتر از دوستاشه .


البته اگه به باباش بره عروسک میشه!
vaji
4 تیر 91 11:13
khoda hefzeshoon one. nini shoma ham zood be 2nya biad.
مامان کیان کوچولو
27 تیر 91 23:03
آخی چه ناز ... اما نی نی خودمون از همه خوشگل تره هااااااا


معلومه که هست.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد