آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

ARSHIDA

احساس بودنت

1391/3/19 15:26
نویسنده : مامان سودی
546 بازدید
اشتراک گذاری

در تاریخ 20/اردیبهشت/91  بود که تقریبا شب شده بود ومن با بابایی رفتیم داروخونه شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےو یه چیزی هست که بهش میگن تست بارداریشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے که نشون میده که مامان شدم یا نه وهر کسی که ازش استفاده کنه هر لحظه واسش هزار ساله.

خلاصه نی نی من تست رو انجام دادم و فقط با چشمای گرد که جلو دهنم رو گرفته بودم تا مبادا جیغ بزنم Voskl1.gifودیدیم که جواب مثبته اره مثبت بود باورمون نمیشد که تو اومده بودی تو وجود داشتی که تو رو خدا تو وجود من گذاشته بود 2 تا مون همدیگرو بغل کرده بودیمSmiley وفقط گریه میکردیم

 باورم نمیشد که بابایی به خاطر اومدن تو اینقدر خوشحال بشه وبا صدای بلند گریه کنه اینو بهت گفتم که بدونی بابایی چقدر دوستت داره شاید باورمون نمیشد که ما داریم صاحب یه جیگری مثل تو بشیم جیگری که نمیدونست نفس ماست عشق ماست قلب ماست

تو همون بچه ای بودی که ما هر دو مون میخواستیمششِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

رفتیم ازمایشگاه و باز مطمئن شدیم که من 100% من باردارمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

ما از خوشحالی نمیدونستیم چکار کنیم واسه همین رفتیم خونه باباجون شماشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

باورم نمیشد که تو هم واسه اونا اینقدر شیرین باشی و خوشحال شن از بودنت مخصوصا مامان جونتura.gif

بعد به مامان وبابای خودم هم خبر دادیم و نمیدونی که اونا دیگه چه حالی داشتن اخه تو اولین نوه خونواده من هستی چشمای من تو 3 تا دایی هم داری که خیلی وقت پیش برای وجودت چشم انتظار بودن وحالا بی تاب دیدنتنشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

حالا میبینی که چقد اطرافیات دوستت دارن و همه منتظر دیدنت هستنشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل
19 خرداد 91 18:41
وای عززیزمم یه لحظه کپ کردم
اسمش رو گذاشتی خرزو خان جان
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


مرسی اره خوب اسمشم ماجرا داره حالا واستون میذارم
نایسل
19 خرداد 91 18:41
بعدش ولی خندم گرفت بوس خوش اومدی وبت مبارک
مامان امیر
23 خرداد 91 18:11
سلام عزیزم واقعاً براتون خیلی خوشحالم و حالتون رو درک میکنم.مبارک باشه منم موقعی که فهمیدم که میخوام صاحب یک فرشته کوچولو بشم خیلی خوشحال شدم. عزیزم خوشحال میشم که ما رو لینک کنی و خبرشو هم به ما بدی که با اجازه شما رو لینک کنم. ضمناً به کلبه کوچک نفسم که اومدید در نظر سنجی هم شرکت کنید ممنون. بای
آرام وحشی
23 خرداد 91 23:28
مگه چقدر منتظر خرزو خان بودید که گریتون گرفته ؟! شایدم خرزو خان هااااااااااااا . خدا بهتون ببخشدش . و مامان باباشم بهم ببخشه . ضمنا اگه داییاش 3 تا هستن پس چرا 6 نفر با بادکنک اومدن ؟ هاااااااااااا ؟
مامان کیان کوچولو
12 تیر 91 15:52
سلام گلم من تازه به وبت اومدم ..
امیدوارم که روزهای خوبی داشته باشی..
به من هم سر بزن خیلی خوشحال میشم عزیزم


سلام خیلی خوش آمدی بازم سر بزن مامان مهربون
مامان کیان کوچولو
12 تیر 91 15:53
سلام گلم .. مبارک باشه .. ایشالله که روزهای خوبی در انتظارت باشه .. به من هم سر بزن خیلی خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد