آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

ARSHIDA

پیشاپیش تولدت مبارک زندگی من

1392/10/12 17:17
نویسنده : مامان سودی
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

فردا روز بزرگترین اتفاق خوب زندگیم

روز زیباترین روز زندگی روز مادر شدنم روز تولدته عشقم

از 6 ماهگی دنبال کارای تولدت بودم تا بهترین روز رو هم برای تو وReading a Book

هم خودمونیادگار بذارم اما متاسفانه عموی مامانم فوت شد و تمام 

برنامه هام بهم خورد خیلی ناراحتم الان باید پیگیر کارای تولدت باشم اما....


ولی بدون مهمترین تاریخ زندگیم روز تولد توهست روزی تولد عشقی

که اونروز به یمن اومدنش من نامم مادر شد چنان عاشقتم که نمیتونم

به زبون بیارم آرشیدای من, تمام وجودم ,تمام هستیم ,تمام زندگیم, تویی

باورش سخته برام که سال پیش این موقع تو توی دلم بودی و فردا تو

رو میدیدم خیلی به ظاهر خودمو کنترل میکردم تا استرس نداشته باشم

اما نمیتونستم فردا قرار بود بچمو ببینم فردا قرار بود من مادر بشم

فردا قرار بود اون موجودی که توی شکمم به این طرف و اون طرف

میرفت رو با چشام ببینمشو با دستام لمسش کنم و با لبام ببوسمشBaby Girl

و تو این فکرا که خدایا سالم باشه.

خدایا یعنی چه شکلیه؟

خدایا صدای اولین گریه اش چطوریه؟

خوشحالم که دختری  چون تو دارم چون تمام حرفامو زمانی درک میکنی

چون خودت مادر خواهی شد 

با تمام وجود میگم که بهترین خاطره دنیا دوستت دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آنیتا
13 دی 92 13:10
الاهی عزیزم خیلی زیبا بوووووووووووووووووود...حس خیلی خوبی رو بهم منتقل کردی...من دیروز اومدم تولد آرشیدا جون رو تبریک گفتم ولی انگار کامنتم نیست
مامان سودی
پاسخ
فدات شم عزیزم مرسیچرا هست
درسا کوچولو و مامان
28 دی 92 0:28
عزیز دلم تولدت مبارک این مدت خیلی درگیر بودم ببخش که نشد بهت سربزنم اما از سال دیگه که دو سالت میشه برای همیشه یادم می مونه که روز تولد داداش بزرگم تولد آرشیدا نانازی هم هست
مامان سودی
پاسخ
ممنوناگه ایندفعه یادت بره یعنی تولد داداش بزرگتم یادت رفته ها خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد