آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

ARSHIDA

تولدت مبارک همه ی وجودم آرشیدا جان

1392/10/13 12:18
نویسنده : مامان سودی
1,416 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااام هستی مامانقلب

1 سال پیش این موقع شما تو بغل من بودی همه ی وجودم عشقم هستی من  

خدا را شاکرم بخاطر وجود سالم تو و بخاطر لصف مادر شدنمماچ

خداااااااااااایا مچکررررررررررررررررررم

باورم نمیشد این کوشولو بچه ی منه

باورم نمیشد مادر شدم باورم نمیشد وروجکی تا چند ساعت پیش داشت

وول میخورد تو وجودم این فسقل بود واااای خدای من یه دخمل

بسیار تا بسیار سفید با لبهای قرمز قرمز با موهای مشکی

و صورت پف کرده البته با دستهای کوچولو و بدن ظریفش تو بغلم گذاشته ش

و اون کودک من بود یه تیکه از وجودم 

 وامسال 1 سال گذشت با همه ی خوبیهاش چون بدیهاشم تو خوب میکردی

عااااااااااااااااااااشقتمممممممممممم 

و تووووووووولدت مبارک

منتظر یه جشن خوب باش مامانی نتونستم دقیق روز تولدت جشن بگیرم

اما....زیاد طول نمیکشه عشقم

spongebob glitters

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان آنیتا
13 دی 92 13:11
به امید روزی که آرشیدا جونم مامان بشه و برا نی نی نازش تولد بگیره....
مامان سودی
پاسخ
وااااااااااااااای نگو دلم آب شد یعنی من اونروزا رو میبینم
مامان آنیتا
13 دی 92 13:11
تولدت مبارک عزیز خاله...
مامان سودی
پاسخ
میسی خاله جون
مامان ساینا و سبا
14 دی 92 18:57
سلام، ارشیدای عزیز تولدت مبارک، ببخشید که زودترنیومدم وب، انشاالله سالیان سال زیر سایه بابا و مامانت سالم و خوشبخت باشی.
مامان سودی
پاسخ
سلام زن عمو جون مرسی ممنون
بهزادکوچولو
14 دی 92 23:58
آرشیداتولدت مبارک شمع فوت کنکیک مزی بود
مامان سودی
پاسخ
ممنون پسر عموی خوبمآره مزی بود نوش جون
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
15 دی 92 1:13
یوهوووووووووووووووووووووووووو تولدت مبارک خوشگل خالــــــــــــــــــــه تم تولد باب اسفنجیـــه؟
مامان سودی
پاسخ
مییییییییییییسیییییییییی آرررررررررررره
امیرحسین کوچولو نفس ما
15 دی 92 3:52
تولدت مبارک عزیز دلم هزار ساله بشی خوشگلم
مامان سودی
پاسخ
مرسی ممنون خاله جون
مامان آنیتا
15 دی 92 13:10
آره مامانی میبینی آرشیدا جونم مامان میشه و شما مادرجون
مامان سودی
پاسخ
وووووووووووووووووووووووووووی تو دوباره قند تو دل من آب کردی
مهین
15 دی 92 18:31
سلام عزیزم.تولدت مبارک عشق خاله ایشالا 120 ساله بشی. دوستت داریم آرشیداجووووووووووون مهیار و مامان
مامان سودی
پاسخ
سلام خاله جون میسی منم شما و مهیار جوووووووووونی رو دوست دارم خیلی
نسرین
23 دی 92 10:58
سلام سودی جون خوبی خدا خفت نکنه با این کامنتت الهی بعد 2 یا 3 سال سرت بیاد ببینی دو تا بچه داشتن یعنی چی
مامان سودی
پاسخ
باشه ولی اون موقع دوباره تو میای میگی با 3 تا بچه اصلا اصلا نمیتونم بیام
نسرین
23 دی 92 11:00
سلام جیگر خاله با تاخیر چند روزه تولدت مبارک قربونت برم الهی همیشه شاد شاد باشی تو زندگیت منتظر عکسهای تولدت هستم
مامان سودی
پاسخ
اوووووووه سلام خاله جان چه عجب بالاخره اومدید دیر اومدی ولی خوش موقع اومدی واسه تبریک تولد رسیدیممنون
درسا کوچولو و مامان
28 دی 92 0:29
احتمالا تم تولد هم باب اسفنجیه دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد