آرشیدا سعدلوآرشیدا سعدلو، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

ARSHIDA

تولدت مبارک بابایی

1392/9/18 23:30
نویسنده : مامان سودی
943 بازدید
اشتراک گذاری

 

1x1.trans پیامک تبریک تولد همسر

گفتی اسیر عشقمی نگاه من مال خودت ، قلبمو هدیه می کنم واسه شب تولدت . . .



همسرم ، تنها مونسم ، یک باغ گل شقایق تقدیم به تو که بهترینی

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است 

 

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا تولدت مبارک

 


وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگوییم


پوریای عزیزتر از جانم دوستت دارم 

  تولدت مبارک 

 

تولد بابایی, مامان جون و باباجون نبودن واسه همین برنامه تولد رو گذاشتیم

واسه فردای تولدSmileys 

و فرداشب رفتیم دنبال مامان جون و از همونجا رفتیم کیک رو گرفتیم

و به عمو پرهامی اینا هم زنگ زد مامان جون و گفت بیان بهکافی شاپ و رستوران فامیلی

که  پاتوق همیشگی تولدای ماست Smiley

اونجا هم کلی بهمون خوش گذشت و همه ی پذیرایی و شام رو هم مهمون مامان جون

بودیم شکلک های شباهنگShabahangو

از اونجا هم اومدیم خونه و تازه رسیده بودیم خونه که بابا جون هم رسید و جمع 8 نفرمون

تکمیل شد و ایشون هم کادوشو داد

و این اولین سالی بود که تولد بابایی بود که تو در کنارش بودی

و اون امسال بهترین هدیه تولدش رو از خدا گرفته بود 

و اون تو بودی , وجود نازنین تو که هزاران بار خدارو شکر میکنیم

عزیزم دوستت داریم Heart Smileممنون که این سالروز تولد رو برای ما و مخصوصا بابایی

بهترین تولد دنیا کردی

بهزاد؟؟؟جلوی چشم عمو پوریا؟؟

اینجا هم تو همون سالن کافی شاپ هست که شما رو سرگرم کردیم

بهزاد و مامان جون  بگیرید توپ رو

این هم گیفت بهزاد و آرشیدا از طرف مامان جون

قلبتولدت مبارک باباییقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساينا و سبا
24 آذر 92 13:54
پورياي عزيز تولدت مبارک...انشا... هميشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشيد
مامان سودی
پاسخ
ممنون زن عمو دخترای گلتو ببوس
درسا کوچولو و مامان
1 دی 92 18:00
به به تولد بابا پوریات مبارک باشه خوشگل ناز نازی ایشالا سالهای سال کنار همدیگه تولدش را جشن بگیرید و همیشه شاد باشین گیفت های شما هم خیلی ناز بودش و دیگه اینکه انگاری موهاتم بلند شده یادمه چشمای مامانت به کله کچل درسا دوخته شده بود تا ببینه کی یکم مو درمیاره و ذوق کنه که آرشیدا هم تا اون موقع مو داره دیگه
مامان سودی
پاسخ
مرسی خاله جون آره بابا هنوزم چشمم به این 4 تا دونه موهای آرشیداست تا تو گیرمو نرن من ول کن نیستم
مامان هلیا
6 دی 92 14:28
تولد بابایی مبارک ارشیدا جون.
مامان سودی
پاسخ
مرسی خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ARSHIDA می باشد